ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مدارس فعالیت مجازی خود را پس از کرونا ادامه خواهند داد

ایسنا نوشت: معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در جشن تولد یک سالگی مدرسه تلویزیونی گفت: فعالیت مدرسه مجازی پس از کرونا ادامه خواهد داشت.

بازخبر/ حکیم زاده با اشاره به بازخوردهای خوبی که از سراسر ایران نسبت به تدریس معلمان و کیفیت آموزش از مدرسه تلویزیونی دریافت شده است؛ ابراز کرد: بیشترین دغدغه و نگرانی ما  دسترسی دانش آموزان به آموزش باکیفیت در مناطق کم برخوردار که دسترسی به فضای مجازی ندارند بوده است و بازخوردهای دریافت شده بیانگر آن است که این عزیزان توانسته اند از این طریق در جریان آموزش توسط بهترین معلمان قرار گیرند و این نمونه ای از برقراری عدالت آموزشی می باشد که دسترسی به آموزش با کیفیت را برای همه دانش آموزان در همه نقاط میسر می نماید.

وی افزود: این برنامه ها که به همت معلمان توانمند و با کیفیت ضبظ و اجرا شده است می تواند منبع یادگیری خوبی برای همه معلمان به خصوص عزیزانی که به تازگی وارد عرصه تعلیم و تربیت شده اند، باشد و مورد بهره برداری و استفاده آنان قرار گیرد.

معاون آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت مدرسه مجازی پس از کرونا نیز ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: در راستای ارتقای عدالت آموزشی برای استفاده دانش آموزان از آموزش های باکیفیت و بهره بردن از بهترین معلمان، مدرسه تلویزیونی فعالیت خود را ادامه خواهد داد و بر کیفیت ارائه آن افزوده خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حکیم زاده ضمن اعلام آمادگی برای برقراری جریان آموزش در سال تحصیلی آینده در هر شرایطی، اظهار کرد: نحوه جریان آموزش در سال تحصیلی جدید بنابر صلاحدید ستاد ملی کرونا به هر نحوی که باشد، مدرسه تلویزیونی این قابلیت را دارد که فعالیت خود را با قدرت ادامه دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *