ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

فوت جوان قشمی بر اثر کرونای انگلیسی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: یک جوان قشمی بر اثر ابتلا به کرونای جش یافته انگلیسی جان خود را از دست داد.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۰ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یک جوان ۳۱ ساله در قشم بر اثر ابتلای به کرونای جهش یافته انگلیسی جان باخت، افزود:  فوت این جوان ابتدا بر اثر ابتلای به کرونای نوع چینی اعلام شده بود اما پس از آزمایش کرونای انگلیسی، ابتلایش به این ویروس جهش یافته تایید شد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر شواهد، وی پس از شرکت در یک مهمانی دوستانه به کرونای انگلیسی مبتلا شده است، تصریح کرد: مادر و برادر کوچکتر فرد فوت شده نیز به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند و اکنون در بیمارستان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اضافه کرد: بر این اساس تاکنون ۲۰ بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه با بستری شدن ۲۹ بیمار کرونایی جدید در استان، شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها به ۱۱۲ نفر رسید، خاطرنشان کرد: از این شمار، ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسید و شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان همان ۱۰۳۴ نفر باقی ماند، اظهار کرد:  تاکنون ۱۷۱ هزار و ۷۱۷ آزمایش کرونا در استان انجام شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *