ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پایان قمارباز فاسد اینستاگرامی

جوان آنلاین نوشت:صاحب سایت‌های قمار و شرط‌بندی که همزمان با فریب هزاران جوان در سایت‌های قمار به قاچاق دختران و فساد اخلاقی شهره بود، از ترکیه به ایران مسترد شد. این می‌تواند آغازی بر پایان قماربازان اینستاگرامی باشد

بازخبر/ دیگر با خیالی آسوده می‌توان گفت و نوشت که مجرمان فراری خواب و خیال راحت ندارند، حتی اگر آن طرف مرزها با کلاهبردی‌های میلیاردی از ایرانیان در حال عیاشی باشند، فرقی هم نمی‌کند مفسد مالی باشد یا اختلاس‌گر و مسئول و حتی قاضی فراری. روز گذشته شاه مهره قمار هم در تور عدالت ایران افتاد و از استانبول مسترد شد. استرداد مجرمان کله‌گنده و دانه درشت و کری‌خوان دیگر یک اتفاق موردی و استثنا نیست، قاعده است و عمومیت دارد. حرام‌خواران باید در دادگاه‌های ایرانی جواب پس بدهند. دنباله‌روهای داخلی و خارجی این مستردشدگانِ مطرود هم از این پس دیگر نفس راحت نخواهند کشید.

میلاد حاتمی، فقط یک قمارباز و شرط‌بند و یاغی نیست، مفسد فی‌الارضی است که احتمالاً چند صد هزار نفری را در ایران به خاک سیاه نشانده است. او روز گذشته با پیگیری‌های گسترده دستگاه‌های قضایی و انتظامی از طریق مرز بازرگان به ایران بازگردانده شد.

حاتمی یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق، پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی انجام داده است؛ وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کرد.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایت‌های قمار، ارتزاق می‌کرد، مدتی پیش ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و در همان زمان به دست پلیس ترکیه بازداشت شد.

حاتمی: نگذارید من را به ایران بازگردانند!

حاتمی که اواخر آذر ماه به دست پلیس ترکیه بازداشت شد، پیش‌تر با ارسال پیامی از زندان خواست هر طور شده کمک کنند تا او را به ایران برنگردانند! حاتمی در پیام صوتی خود گفته بود: «در گروه‌ها منتشر کنید. من چند روز بیشتر وقت ندارم. الان هم با بدبختی توانستم تلفن بگیرم. من اگر بروم ایران اعدامم می‌کنند.»‌پس از آن همسر حاتمی ویدئویی منتشر کرد که او را در حال گریه نشان می‌داد و در آن می‌گفت چرا مردم آرزوی نابودی ما را دارند!

این اظهارات وقیحانه و گستاخانه در حالی است که مالباختگان قمار در ایران چند صد هزار نفری می‌شوند. این‌ها همه هست و نیست‌شان را با اغوای سایت‌های قمار وابسته به حاتمی و اذنابش، از دست دادند و به خاک سیاه نشستند، اما، چون از طریق قمار و شرط‌بندی متضرر شده و از حمایت قانونی برخوردار نبودند، نمی‌توانستند به شکایت از این حرام‌خوار مفسد و تشکیلات گسترده‌اش اقدام کنند.

خشم ترکیه از حاتمی

حاتمی، ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که خشم مردم ترکیه را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. این ویدئو میلاد حاتمی را در حال پرسه زدن با خودروی پلیس ترکیه و بازی با آژیر آن نشان می‌داد. فیلم حاتمی که سوار بر خودروی پلیس ترکیه در روزهای قرنطینه کرونا در شهر پرسه می‌زد و با کری خواندن، خودش را مالک استانبول معرفی می‌کرد، با واکنش‌های زیادی از سوی مردم ترکیه روبه‌رو شده بود.

مدتی قبل هم تصاویری از حاتمی منتشر شد که نشان می‌داد محسن افشانی، بازیگر ایرانی را ربوده و از افشانی می‌خواهد در برابر دوربین از او عذرخواهی کند. البته بعداً ویدئویی از پشت صحنه این فیلم منتشر شد که نشان می‌داد ویدئوی قبلی صرفاً صحنه‌سازی این دو شخص بوده تا مخاطبان بیشتری را جذب سایت‌های شرط‌بندی کنند! ویدئوی دوم که افشانی را در حال خواندن سناریوی خود نشان می‌داد، معلوم کرد این دو نفر این گروگانگیری صوری را صرفاً برای دامن زدن به حواشی خود به راه انداخته بودند تا بار دیگر نام‌شان را بر سر زبان‌ها بیندازند!

این‌ها فقط بخشی از شومن بازی‌های قماربازان است تا مردم را بفریبند.چپاول اموال ایرانیان، عیاشی این قماربازان را آن سوی مرزها رقم زده است. بازداشت مجرمان فراری حالا تبدیل به یک رویه شده است.بازداشت امسال حاتمی نه فقط ازحیث مجازات این مفسدان فی‌الارض، بلکه از این حیث که دنباله‌روهای داخلی و خارجی آن‌ها هم دیگر خواب و خیال خوش نخواهند داشت، مهم است.

چند وقت پیش مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرده بود حاضر است با تجمیع دعاوی مال‌باختگان قمار، از حقوق آن‌ها در چارچوب قوانین دفاع کند.

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *