اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر:

ورود ملوانان به بندرخمیر منوط به انجام تست کرونا است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: ورود ملوانان شناورهای باری و تجاری به بندرخمیر منوط به انجام تست کرونا است.

بازخبر/دکتر احمد چنگایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس مصوبه هفته گذشته ستاد مقابله با کرونا شهرستان، از تمامی ملوانان شناورهای تجاری و باری سنتی که پس از بازگشت از کشورهای حاشیه حوزه خلیچ فارس، به بندرخمیر وارد می شوند، قبل از ورود به شهر نمونه‌گیری تست کووید۱۹ انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این چند روز اخیر، از تعداد شناورهایی که به شهرستان بندرخمیر وارد شده اند، از تمامی ملوانان شناورها نمونه گیری انجام شده و موارد مثبت مشاهده نشد. در صورتی که نتیجه آزمایش کرونای ملوانان مثبت باشد، پس از آموزش‌های لازم به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

چنگایی با اشاره به اینکه شغل و معیشت عمده مردم بندرخمیر در دریا و سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است، تصریح کرد: تیم های نمونه گیری این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در دو نقطه مرز دریایی شهرستان (گمرک بندرخمیر و گمرک بندرپل)، نمونه‌گیری تشخیص کرونا از ملوانان را پوشش می‌دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *