آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

علت مثبت شدن برخی از مسافران دو کشتی ورودی از کشور امارات به بندرلنگه چیست؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح جزئیات مثبت شدن برخی از مسافران دو کشتی ورودی از کشور امارات عربی متحده به بندرلنگه پرداخت.

 بازخبردکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۸ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در هفدهمین روز از اسفندماه یک آقای ۶۸ ساله از بندرعباس بر اثر کرونا جان باخت و شمار کل جان باختگان این بیماری در هرمزگان به ۱۰۳۲ نفر رسید.

وی اضافه کرد: اکنون از ۱۲۲ بیمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان، ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۷ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه کارکنان شبکه بهداشت و درمان در مبادی ورودی بنادر و فرودگاه‌های هرمزگان از مسافران ورودی به کشور آزمایش کرونا می‌گیرند، اظهار کرد: با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای شماری از مسافران دو کشتی ورودی از کشور امارات عربی متحده به بندرلنگه، همه مسافران این دو کشتی در شهرستان‌های محل اقامتشان قرنطینه خانگی شدند.

نوروزیان عنوان کرد: همه مسافران این دو کشتی جواب کتبی آزمایش منفی کرونا از کشور امارات به همراه داشتند یا مدعی بودن که نتیجه آزمایششان در امارات منفی شده است.

وی ادامه داد: شمار مسافران یکی از این کشتی‌ها سی نفر بود که در آزمایش کرونا که در بندر لنگه از این افراد گرفته شد، هشت نفر کرونا داشتند و کشتی دیگر نیز ۶۹ مسافر داشت که نتیجه آزمایش کرونای هفت نفرشان در بندرلنگه مثبت شد.

نوروزیان بیان کرد: هیچ یک از این افراد کرونای انگلیسی نداشتند و اکنون همه مسافران این دو کشتی در شهرستان‌های محل اقامتشان در استان‌های فارس و هرمزگان قرنطینه و زیر نظر مراکز بهداشتی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کرونای همه این افراد مبتلا از نوع بدون علامت بود و برای اطمینان از انتقال ندان به دیگران همه مسافران قرنطینه شده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *