اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ضرورت شناسایی و پلمب مراکز غیرمجاز نصب آسانسور/آسانسورهای بندرعباس ایمن سازی شود

رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم شناسایی و پلمب شرکت ها و مراکز غیرمجاز نصب، راه اندازی و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور با کمک انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: آسانسورهای بندرعباس با همکاری انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی هرمزگان ایمن سازی شود.

 بازخبرعلی صالحی شب گذشته(۱۷ اسفندماه) در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان بر رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور ها تأکید کرد و یادآور شد: افزایش حوادث ناشی از عدم ایمنی آسانسورها طی ۱۰ سال اخیر و خسارات جانی و مالی ناشی از آن حکایت از اهمیت این موضوع دارد و لازم است به صورت ویژه راهکارهای فنی برای کاهش این حوادث مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث و رخدادهای ناگوار غیر قابل پیش بینی هستند، آگاه سازی عمومی و شناسایی شرکت ها و مراکز غیرمجاز نصب و راه اندازی آسانسور با کمک انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان را ضروری دانست و عنوان کرد: پلمب این مراکز و برخورد قاطع با تخلفات مهندسین مشاور در پیشگیری از وقوع حوادث و ایمن سازی مؤثر خواهد بود.

صالحی همچنین متذکر شد: اداره کل استاندارد هرمزگان باید بر فرآیند استاندارد سازی آسانسورها نظارت داشته باشد و به منظور افزایش ایمنی با بازرسی های منظم توسط کارشناسان مجرب این موضوع را مدیریت کند.

دفاع رئیس انجمن آسانسور از شرکت های معتبر در شورای پیشگیری هرمزگان

رئیس انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی هرمزگان با حضور در شورای پیشگیری استان که با حضور رئیس کل دادگستری برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد انجمن، از حقوق و فعالیت شرکت های معتبر دارای مجوز فعال در حوزه آسانسور هرمزگان دفاع کرد.

اکبر بستانی اظهار کرد: طرح شناسایی و شناسنامه دار کردن آسانسور های فعال در هرمزگان به پیشنهاد این انجمن مطرح شد و امید است که با حمایت سازمان‌ها و دستگاه های متولی عملیاتی شود.

وی افزود: تهیه و تدوین کتاب الزامات ایمنی و استاندارد آسانسور یکی از مهمترین اقدامات انجمن آسانسور در راستای ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ سازی استفاده از آسانسور است که با همت انجمن در دست اقدام قرار دارد.

بستانی با اشاره به فعالیت ۴۵ شرکت معتبر در استان بیان کرد: آمادگی داریم مطابق مصوبات جلسات قبلی جهت تشکیل کارگروه تخصصی شناسایی و شناسنامه دار کردن آسانسورهای استان همکاری لازم را داشته باشیم.

رئیس انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان همچنین با ارائه پیشنهاد به شهرداری در خصوص الزام به متقاضیان پروانه ساختمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ایمنی آسانسور در مبحث ساختمان بهتر است با معرفی شرکت های معتبر و دارای مجوز از ابتدای طراحی تا پایان کار به صورت نصب لیست و یا درج در پروانه ساختمانی با قید شماره تلفن و آدرس به این مهم کمک کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *