اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان:

احتمال گردوخاک در هرمزگان دور از انتظار نیست/شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز سرعت وزش بادهای غربی در مناطق دریایی استان به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا هم به بیش از ۲ متر می‌رسد.

بازخبر/     مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز با وزش بادهای غربی به شدت مواج و طوفانی است و سرعت وزش باد در مناطق دریایی استان به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا هم به بیش از ۲ متر می‌رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به مواج و طوفانی بودن دریا توصیه می‌شود که شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورهای مسافری و تجاری در بنادر و اسکله های استان اتخاذ شود.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه در برخی نقاط ساحلی استان نیز احتمال گردوخاک در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست، اظهار کرد: به تناوب تا روزهای پایانی هفته جاری وزش باد شدید شاخص‌ترین پدیده مناطق دریایی استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه روز یکشنبه نیز سرعت وزش باد قابل ملاحظه و دریا مواج خواهد بود، عنوان کرد: از فردا در برخی نقاط استان کاهش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما در طول روز رخ می‌دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *