ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان خبرداد

افزایش جذب گردشگران جزیره هرمز با اختصاص امکانات جدید تفریحی و اقامتگاهی

استاندار هرمزگان به برنامه‌های جدید توسعه‌ای در جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: باید تلاش گسترده ای صورت گیرد که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، بخش بسیاری از پروژه‌های در حال اجرا در جزیره هرمز تکمیل شوند.

بازخبر/   فریدون همتی صبح امروز(۱۶ اسفندماه) در تشریح بازدیدش از روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در جزیره هرمز، عنوان کرد: امکانات مناسب گردشگری در جزیره هرمز در حال ایجاد است که جاذبه‌های این جزیره را برای گردشگران افزایش خواهد داد و موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم و رونق هر چه بیشتر فعالیت‌ها در این جزیره خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس ظرفیت‌های جزیره هرمز، برنامه‌ریزی خوبی برای ساخت و آماده سازی امکانات گردشگری در این جزیره صورت گرفته و همه باید به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کمک کنیم تا این برنامه‌ها محقق شود.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی در استان هرمزگان باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنند و روند کارها را سرعت بخشند تا به لحاظ امکانات اقامتگاهی و تفریحی این جزیره شاهد پیشرفت‌های مناسبی باشد.

همتی تصریح کرد: شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران باید تسهیل و به تقاضاهای سرمایه‌گذاری باید به سرعت رسیدگی و پاسخ داده شود.

وی با اشاره به روند خوب احداث اقامتگاه جدید گردشگری توسط بخش خصوصی در سواحل جزیره هرمز، گفت: باید در سراسر این جزیره چنین مجموعه‌هایی شکل بگیرد که موجب ایجاد اشتغال برای مردم این جزیره و رونق در فعالیت‌ها خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه باید در حد توان سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر جزیره‌ هرمز تشویق و حمایت کنیم و این امر موجب افزایش رفاه مردم این جزیره می‌شود.

همتی به برنامه‌های جدید توسعه‌ای در جزیره هرمز اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش گسترده ای صورت گیرد که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، بخش بسیاری از پروژه‌های در حال اجرا در جزیره هرمز تکمیل شوند.

وی اضافه کرد: عملیات احداث هتل جدید در جزیره هرمز از پیشرفت خوبی برخوردار است و سایر امکانات تفریحی، گردشگری و اقامتی نیز با روند مناسب در این جزیره در حال ایجاد است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی باید کمک کنند تا سرعت اجرای پروژه ها در جزیره هرمز افزایش یابد و موانع این طرح ها رفع شود و از کار بزرگ سرمایه‌گذاران در این جزیره حمایت لازم صورت گیرد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *