توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پرداخت زودتر از موعد مستمری بازنشستگان هرمزگانی در اسفندماه

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان زودتر از موعد مقرر در اسفندماه خبر داد.

بازخبر/   عباس اکبری صبح امروز(۱۴ اسفندماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در طول سال، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی از بیستم الی سی ام هر ماه پرداخت می شود اما با دستور مدیرعامل این سازمان، حقوق اسفندماه زودتر از موعد مقرر و از هفته آتی پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره با اعمال متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور تصریح کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران مشاغل سخت و زیان آور به همراه مستمری اسفند، مبلغ ترمیم شده متناسب سازی خود را نیز دریافت می کنند.

اکبری تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی در هرمزگان را ۵۳ هزار و ۳۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: این مستمری بگیران با احتساب افراد تحت تکفل جمعیتی بالغ بر۹۱هزار نفری را تشکیل می دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *