توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۲۰ پروژه دریایی و بندری در هرمزگان افتتاح می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور بهره برداری از ۲۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان خبر داد.

بازخبر/ علیرضا محمدی کرجی ران صبح امروز(۱۴ اسفندماه) در تشریح این طرح‌ها افزود: بهره‌ برداری از پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است که با حضور وزیر راه و مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسند.

وی عنوان کرد: تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندر شهید رجایی، بهره برداری از پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک از دیگر برنامه های سفر یک‌ روزه وزیر راه و شهرسازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: همچنین مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، کانال هدایت آبهای سطحی ورودی شرقی و سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مدار بسته یگان حفاظت از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی، افتتاح و بهره برداری می شوند.

محمدی کرجی ران، بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری از  یک دستگاه x-ray  در جزیره ابوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، مجموع ۲۰ پروژه دریایی و بندری را به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی یک‌هزار و ۴۳ نفر اعلام کرد که عصر امروز ۱۴ اسفندماه به شکل تجمیع شده در بندر شهید رجایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان وزیر راه و شهرسازی در این سفر از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و همچنین سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *