ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آنچه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گذشت

مراسم تودیع مدیرعامل سابق همراه با معارفه سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه یازدهم اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش های کیش برگزار شد.

بازخبرمشاور رییس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی، محیط مناطق آزاد را قابل اعتماد می‌دانند، گفت: تا پایان عمر دولت ۲۵۰ طرح مختلف با بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این مناطق به بهره برداری می‌رسد.  مرتضی بانک افزود: حرکت توسعه کیش در این چند ساله بسیار رو به جلو بوده است. وی در پایان سخنان کوتاه خود ضمن تایید موقت بودن حکم سرپرستی جعفر آهنگران گفت: حرفهایم را در مراسم معارفه مدیرعامل جدید خواهم زد.

سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم گفت: خوشحالم که در جزیره خوبان هستم، رشد و توسعه آن را در طول سه دهه شاهد بودم و خوشحالم که هرچند ناچیز در این توسعه حاضر بوده ام.

جعفر آهنگران ادامه داد: مناطق آزاد با عبور از فراز و فرود های  فراوان در این یک دهه توانستند زیرساخت‌های خود را فراهم کنند و به نمادی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تبدیل شوند و جهش تولید را می توان در این مناطق به خوبی دید.

انضباط در استقبال از مسافران نوروزی

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در آستانه عید نوروز باید با انضباطی خاص به استقبال مسافران و گردشگران جزیره کیش رفت. جعفر آهنگران با اشاره به سامانه پنجره واحد خدمات مناطق آزاد گفت: توسعه این مناطق یک وظیفه ملی است و باید کیش هم توسعه بیشتری یابد.

وی افزود : فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز که مطالبه نظام است باید در کیش توسعه یابد.

آهنگران گفت: تا روزی که در حوزه مدیریت منطقه آزاد کیش هستم، در دفتر کار من به ویژه به روی مردم و سرمایه گذاران باز است و در هیچ شرایطی نباید در خصوص کیش سازان واقعی کوتاهی کرد.

وی به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی کیش به ویژه فرودگاه، آب و برق، مراکز درمانی ، بندر و ترافیک شهری را از موصوعات اصلی فعالیت خود در جزیره کیش اعلام کرد.

غلامحسین مظفری، مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح عملکرد مدیریت خود گفت: درآمد پایدار برای حداقل پنج سال آینده کیش، در حوزه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری محقق شد.

وی افزود: نزدیک به هشت هزار میلیارد تومان منابع مالی به سازمان بازگردانده شد و بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره تعیین تکلیف شد. مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مردم و خدمت به آن‌ها سرلوحه کارمان بود و بسیاری از مسائل در تعامل با مردم و گفتگو با آن‌ها مشخص می‌شد.

غلامحسین مظفری اضافه کرد: در حوزه شفافیت زحمات زیادی کشیده شد و هزینه‌های جدی برای سازمان داشت و اصلاح شیوه نامه‌ها و آیین نامه‌ها نیز در همین حوزه محقق شد.

همدلی مسئولان و مردم

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: مسئولان، خیران و مردم جزیره کیش در زمان شیوع ویروس کرونا با همدلی در مدیریت جزیره تلاش کردند و یک ماه قرنطینه جزیره با همه سختی‌ها وضع شد و همین موصوع تاب آوری کیش را مدیریت کرد.

مظفری گفت: اگر شرایط تحریم و کرونا مدیریت نمی شد منجر به فروپاشی اقتصاد جزیره می شد و همکاری همه دلسوزان کیش با تعامل مردم از این اتفاق جلوگیری کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ترمینال فرودگاه بین المللی کیش

غلامحسین مظفری گفت: ترمینال فرودگاه جزیره کیش را با ۴۴ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و اکنون با بیش از ۹۰ درصد درحال تکمیل است.

وی گفت: تجهیزات ترمینال جدید فرودگاه کیش خریداری شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد. مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش همچنین گفت: برق جزیره کیش موضوعی جدی است و باز هم باید پیگیری شود.

وی افزود: ایام نوروز نزدیک است و شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ایجاب می‌کند شرایط و خدمات ویژه ای در زمینه سفر و سلامت مردم فراهم شود. غلامحسین مظفری گفت: شرکت عمران و آب و خدمات کیش بسیار پرتلاش بوده و چهره کیش بسیار دیدنی است و این حق مردم است. وی گفت: انتخابات نزدیک است، ولی باید پرتلاش‌تر از گذشته برای خدمت به مردم وقت گذاشت.

مظفری گفت: یکی از بزرگترین کارهای جزیره کیش مطالعه ۴۲ کیلومتر خط ساحلی کیش بود که هدف آن ساخت ساحل زیبا است و عملیات پروژه‌های آن نیز شروع شده است.

وی اضافه کرد: تلاش های زیادی برای گردشگری کیش شده است، ولی بی تعارف، کیفیت خوبی نداشته است، و با حضور سرمایه گذاران با کیفیت تغییرات محسوس ایجاد شده است.

مظفری گفت: پارک اکو، باغ ایرانیان، بیمه تکمیلی بومیان کیش، مسکن بومیان، از جمله طرح‌هایی است که نباید رها شود.

وی گفت:  قرارداد ساخت مسکن ملی در جزیره کیش با وزارت راه به امضا رسیده است.

در پایان این مراسم مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی با اهدای لوحی از زحمات غلامحسین مظفری تقدیر و جعفر آهنگران را به عنوان سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *