توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مدیرکل شیلات هرمزگان:

بنادر صیادی زیارت و جوادالائمه پارسیان بهسازی و تجهیز می شود

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: بهسازی و تجهیز بنادر صیادی زیارت و جوادالائمه پارسیان از اولویت‌های کاری شیلات هرمزگان است که با جدیت دنبال می‌شود.

بازخبرعبدالرسول دریایی صبح امروز(۱۲ اسفندماه) در حاشیه بازدید از بنادر صیادی زیارت و جوادالائمه پارسیان گفت: بندر صیادی زیارت با ۸۰ فروند شناور و بیش از ۳۰۰ صیاد، نقش مهمی در صید و صیادی شهرستان پارسیان دارد.

وی بر بهسازی و مرمت بخش‌های آسیب دیده، ساخت برج نور، راه اندازی شبکه اطفای حریق سیار، ارتقای امنیت و صدور کارت تردد ویژه برای صیادان در بندر صیادی جوادالائمه نیز تاکید کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان اضاقه کرد: کار ساماندهی و جمع آوری شناورهای غیر صیادی و فرسوده موجود در این بندر نیز باید در مدت یک ماه انجام شود و شناورهای تجاری هم به قسمت امن بندر منتقل شوند.

دریایی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی و تجهیز بنادر صیادی زیارت و جوادالائمه شهرستان پارسیان از اولویت‌های کاری شیلات هرمزگان است که با جدیت دنبال می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *