توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برنامه جالب «قشم ایر» شیراز برای ایجاد مودت و دوستی بین مسافران!

خبرنیوز نوشت:دقایقی پیش پرواز شماره ۲۲۰۴۰ هواپیمایی قشم ایر از مبدأ شیراز در فرودگاه دوبی به زمین نشست و بسیاری از مسافران گله مند، از آن پیاده شدند.

بازخبر/گله به خاطر آنکه بی توجه به توصیه های مکرر مسئولین برای رعایت فاصله گذاری ها و توجه به پروتکل های بهداشتی خصوصاً در هواپیما، اتوبوس و قطار، آن هم در این وانفسا که کرونا همه را از هم دور و بیگانه کرده، مسئولین این پرواز تا می توانستند مسافر سوار کرده و حتی اجازه نفس کشیدن به صندلی های بین دو مسافر را هم ندادند!

البته در این میان مسافری به طنز می گفت به جای گله، باید سپاسگزار مسئولین قشم‌ایر باشیم که چون امکانات سرگرمی برای مسافران وجود ندارد و پذیرایی هم در حد همان تنقلات برچیده شده، آنها سعی دارند با نزدیک کردن مسافران به یکدیگر، ارتباط و صمیمیت بیشتری بین آنها ایجاد کنند که هم دوستی ها و رفاقت ها بیشتر شود و هم فکر پذیرایی مختصر و تنقلات از سر آنها بپرّد!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *