توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بارگیری همزمان ۳ فروند کشتی صادراتی در بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از رونق صادرات غیر نفتی در روزهای پایانی سال با بارگیری همزمان ۳ فروند کشتی خبر داد و گفت: با گسترش زیرساخت های لازم، بهره وروی حداکثری از ظرفیت های موجود، طراحی و تبیین الگو مناسب بازاریابی، صادرات از بندر شهید باهنر و بنادر شرق استان از روند رو به رشدی برخوردار است.

بازخبر/حمیدرضا محمدحسینی  تختی صبح امروز(۱۰ اسفندماه) با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته جهش صادرات کالای غیر نفتی در این بندر از روند رو به رشدی برخوردار شده اظهار داشت: با گسترش زیرساخت های لازم، بهره وروی حداکثری از ظرفیت های موجود، طراحی و تبیین الگو مناسب بازاریابی، صادرات از  بندر شهید باهنر و دیگر بنادر شرق استان شتاب گرفته است.

محمد حسینی تختی ضمن اشاره به صادرات یازده ماهه سال جاری از بنادر شرق هرمزگان بیان داشت: بیش از یک میلیون و ۱۵۶ هزار تن کالای غیر نفتی و حدود ۱۱۹ هزار تن کالای نفتی طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ از این بنادر صادر شده که به ترتیب  در کالاهای غیر نفتی ۹ و در بخش نفتی ۲۷ درصد رشد نسبت مدت  مشابه  سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به پهلوگیری همزمان سه کشتی جهت بارگیری کالاهای صادراتی در  بندر شهید باهنر  اظهارداشت: این کشتی ها از نوع  فله بر و جنرال کارگو محموله هایی را شامل گوگرد، کربنات کلسیم ، شیشه و  مصالح ساختمانی را به بازارهای هدف منتقل می کنند.

محمد حسینی تختی بندرشهید با هنر را بندری چند منظوره با توانایی پذیرش انواع کشتی ها با کاربری  جنرال کارگو، رورو (ویژه حمل خودرو ) مسافری، فله بر، تانکر نفتی و انواع  شناورهای کوچک و بزرگ سنتی دانست و گفت: با  مطالعات راهبردی  و بازاریابی  و همراستا با آن توسعه زیرساختها دریایی و بندری و استفاده حداکثری از امکانات موجود خوشبختانه مشتریان جدید جذب و با اطمینان از ارائه خدمات  مطلوب مبادلات  تجاری خود را از طریق این بندر به بازارهای هدف  صادر می کنند.

لازم به ذکر است؛ اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر، با دراختیار داشتن دو بندر تجاری و مسافری در شهر بندرعباس و ۵ بندر زیر مجموعه،  پهنه های آبی مرکز استان تا شرقی ترین نقطه هرمزگان را در زمینه های تجاری، مسافری و گردشگری تحت نظارت دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *