توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

خبرهای خوب و امید بخش کرونایی از زبان اَهلَش

خبرنیوز نوشت:این خلاصه ای است از معرفی دکتر کیوان میرهادی معروف به (Dr.kay) متخصص داخلی، رئیس بخش داخلی و عضو هیئت مدیره RRH فارغ التحصیل بیمارستان NYP-BMH کارشناسی ارشد در ویروس شناسی UofT.

بازخبر/   در روزهای خبرهای سیاه، نا امید کننده، ترسناک و استرس زای کرونا، دکتر کِی از اندک افرادی است که با سند و مدرک و به صورت صحیح به مردم روحیه می دهد. اخبار خوب و امید بخش ارایه می کند و با سیل شایعات مبارزه می کند.

نام او خصوصا در یک سال شیوع از کرونا بیشتر از گذشته سر زبان ها افتاده و مخاطبان بسیاری پیدا کرده است.

در ادامه چند نکته امید بخش توام با واقعیت را از او بخوانید:

یک:«هر کی هر چیز در مورد جهش های کرونا برای شما میفرسته لطفا پاک کنید! هنوز هیچ اطلاعات جامعی وجود نداره. همه چیز طبق تحقیقات آزمایشگاهی است. انقدر همدیگر رو نترسونید. تا کنون تنها چیزی که واضح بوده اثربخشی واکسن هاست. هم در آزمایشگاه هم در کارازمایی بالینی و هم در دنیای واقعی!»

دو:«واکسن جانسون اند جانسون برای تایید FDA توصیه میشود! مزایای این واکسن چیه؟ ۱. فقط یک دوز ۲. اثربخشی خوب ۳. عوارض کم ۴. احتمالا واکسنی خواهد بود که ما رو به ایمنی گله ای میرسونه».

سه:«واکسنهای کرونا از نظر مکانیسم ، اثربخشی و قیمت متفاوت هستند. اما دو چیز مشترک در همه آنها وجود دارد: ۱. خطر کمی دارند ۲. از مرگ ناشی از ویروس کرونا جلوگیری می کنند! هر واکسنی که تحقیقات بالینی فاز ۳ رو تکمیل کرده و تأیید سازمان غذا و دارو را گرفته، واکسن خوبی است.»

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *