توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

رقابت طارمی با آقای گل لیگ پرتغال

دنیای ورزش تورنتو نوشت: به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ، سایت پرتغالی به تقابل جذاب طارمی و گونسالوس پرداخت و از مخاطبان خود پرسید که چه کسی مهاجم بهتری است؟

بازخبر/ساعت ۲۴ امشب، در حساس‌ترین بازی لیگ پرتغال، مهدی طارمی با پورتو به مصاف اسپورتینگ می‌رود و باید مهمترین دیدار فصل را برگزار کنند.

در جدول لیگ پرتغال، اسپورتینگ با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و پورتو با ۴۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم طارمی اگر بخواهد امیدی برای قهرمانی در این فصل لیگ پرتغال داشته باشد، باید در این مسابقه به پیروزی دست یابد.

به همین بهانه و برگزاری حساس‌ترین دیدار لیگ پرتغال، سایت maisfutebol به بررسی مقایسه مهدی طارمی با آقای گل لیگ و گلزن اول اسپورتینگ یعنی «پدرو گونسالوس» پرداخت و سوالی از مخاطبان پرسید که چه کسی مهاجم بهتری است؟

سایت پرتغالی این بازی مهم را تقابل ۲ مهاجم بزرگ این روزهای لیگ دانست و اظهار داشت که با درخشش ریوآوه و زدن ۲۱ گل با پیراهن این تیم، کونسیسائو را متقاعد کرد که با ۴.۷ میلیون یورو به پورتو آید. ستاره ایرانی اکنون در سایت ترانسفرمارکت ۱۲ میلیون یورو قیمت دارد و نشان می‌دهد که او چقدر در این فصل درخشان بازی کرده است.

از طرفی دیگر گونسالوس نیز شرایط مشابهی دارد و از طارمی ۲۸ ساله، ۶ سال جوان‌تر است. این بازیکن با ۶.۵ میلیون یورو از فامالیکائو پرتغال به اسپورتینگ لیسبون آمد و اکنون ۱۵ میلیون یورو در ترانسفرمارکت قیمت دارد.

در جدول گلزنان لیگ پرتغال طی ۲۰ هفته، گونسالوس توانسته ۱۴ گل به ثمر رساند و طارمی با ۱۰ گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ قرار دارد. ستاره ایرانی در لیگ پرتغال ۴ پاس گل داده ولی گونسالوس تاکنون ۲ پاس گل داده است. مهدی طارمی تاکنون ۱۸ شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرده و ۲ گل خود را با ضربه سر به ثبت رسانده است در حالی که گونسالوس ۲۴ شوت به دروازه شلیک کرده و تنها یک گل با ضربه سر به ثمر رسانده است.

امشب علاوه بر تقابل حساس پورتو و اسپورتینگ شاهد جدال ۲ مهاجم برتر پرتغال نیز خواهیم بود و باید دید نبرد امشب طارمی-گونسالوس را چه کسی خواهد برد؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *