توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بازگشت نوروزی رامبد جوان پس از ۲ سال غیبت

روزنامه خراسان نوشت: بازگشت رامبد جوان به تلویزیون در شرایط فعلی، چالش‌هایی را پیش روی او گذاشته است که این چالش‌ها کارش را نسبت به قبل سخت‌تر خواهد کرد. گذر جوان از این چالش‌ها، تجربه جدیدی را در متفاوت‌ترین سری «خندوانه» برای او رقم خواهد زد.

بازخبر/اولین چالش رامبد جوان برای ساخت سری جدید «خندوانه»، فعالیت او به طور همزمان در نمایش خانگی و ساخت سریالش به نام «مردم معمولی» است. ضبط «خندوانه»  روند سخت و پرزحمتی دارد و از طرفی ساخت سریال هم نیازمند حضور دایمی جوان در مقام کارگردان است و زمان می‌برد، بنابراین همزمانی تولید این دو پروژه، کار او را به ویژه برای تولید «خندوانه» سخت خواهد کرد. اگر رامبد جوان بتواند «خندوانه» و «مردم معمولی» را همزمان بدون لطمه خوردن به کیفیت یکی از پروژه‌ها پیش ببرد، از این چالش سربلند بیرون خواهد آمد. هنوز اخبار رسمی درباره جزئیات مجموعه «مردم معمولی» منتشر نشده است.

تزریق امید و شادی در روزهای سخت

یکی دیگر از مهم‌ترین چالش‌های سری جدید «خندوانه» شیوع کروناست. سال‌های قبل، این برنامه در شرایط عادی تولید می‌شد و روی آنتن می‌رفت، اما امسال برای اولین بار «خندوانه» در شرایطی ضبط خود را آغاز کرده که شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها را با مشکل مواجه کرده است، بسیاری از مردم عزادار عزیزان یا آشنایان خود هستند و جو حاکم بر جامعه، جوی شاد یا حتی عادی نیست. در این وضعیت برنامه‌ای مانند «خندوانه» که هدفش تزریق امید و شادی به مردم و بهتر کردن روحیه آن‌هاست، باید مسیر بسیار سختی را طی کند تا بخشی از اهدافش محقق شود. رامبد جوان سال گذشته به دلیل وجود نگرانی‌هایی درباره این موضوع تصمیم گرفت، تولید سری جدید «خندوانه» را به زمان دیگری موکول کند.

کم شدن تعداد تماشاچیان

یکی از برنامه‌هایی که تماشاگران در آن حضور فعالی دارند و صرفا «تماشاچی» نیستند، «خندوانه» است، بنابراین حذف آن‌ها به دلیل شیوع کرونا، قطعا در جذابیت برنامه تاثیرگذار خواهد بود. طبق خبری که مهر درباره ضبط سری جدید برنامه منتشر کرده است، تماشاگران کاملا از برنامه حذف نمی‌شوند. قرار است حدود ۴۰ نفر تماشاگر با ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در استودیو حضور داشته باشند. «خندوانه» تا به حال با حضور تعداد کمی تماشاگر ضبط نشده بود و این موضوع نیز چالش دیگری است که رامبد جوان برای اولین بار با آن مواجه شده است، از طرفی هم حفظ سلامتی تماشاگران، مسئولیت مهمی‌ است که برعهده تیم «خندوانه» قرار دارد.

حواشی ادامه‌دار سفر کانادا

هرچند که تقریبا یک سال و نیم از ماجرای سفر پرحاشیه رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا و تولد فرزندشان در این کشور گذشته، اما تاثیرات این حواشی هنوز از بین نرفته است. طبق آن چه در واکنش‌ها به خبر تولید دوباره «خندوانه» دیده می‌شود، حاشیه‌ها هنوز فراموش نشده است و عده‌ای از مخاطبان همچنان به جوان انتقاد می‌کنند. در نظر مخاطبان منتقد، اکنون جایگاه رامبد جوان نسبت به قبل متفاوت و محبوبیتش کمی خدشه‌دار شده است. بنابراین چالش دیگر بر سر راه او، بازگرداندن محبوبیت و اعتبار سابق در اولین حضور در تلویزیون پس از سفر کاناداست که باید دید جوان چگونه از پس آن برمی‌آید.

برگ برنده «خنداننده‌شو»

با وجود همه چالش‌ها و کمبودها، یکی از امیدهای «خندوانه» برای جلب توجه مردم، مسابقه «خنداننده‌شو» است که در دو سری قبل به خوبی مورد استقبال قرار گرفت. رامبد جوان قرار بود «خنداننده‌شو» را در فضای مجازی و در قالب یک برنامه اینترنتی به نام «استندآپ‌شو» تولید کند، اما این پروژه تعطیل شد و این برنامه با تغییراتی به جزئی از سری جدید «خندوانه» تبدیل شد. اکنون جوان قرار است پروژه ناتمام خود را در تلویزیون به اتمام برساند. در «خنداننده‌شو ۳» ۲۴ شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مشارکت مردم در انتخاب برگزیدگان مسابقه، راه خوبی برای تعامل «خندوانه» با مخاطبان خواهد بود.

«خندوانه» در غیاب رقیبان مهم

سری چهارم «دورهمی» کم‌کم رو به پایان است و پرونده «عصر جدید» هم تا پایان سال بسته خواهد شد، بنابراین احتمالا سری جدید «خندوانه» در شرایطی روی آنتن می‌رود که رقیبان مهمی ندارد و در غیاب این دو برنامه، شانس زیادی برای پربیننده شدن دارد. پس از پایان پخش ۲۰ قسمتی که از سری چهارم «دورهمی» باقی مانده است، دست شبکه نسیم برای پخش برنامه‌ای پربیننده خالی می‌ماند، در این شرایط پخش «خندوانه» می‌تواند کاملا به نفع این شبکه باشد و نسیم جزو پربیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیون قرار بگیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *