توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برخورد قاطعانه با عرضه‌کنندگان قلیان در ساحل بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با عرضه کنندگان قلیان در ساحل شهر بندرعباس که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، با جدیت برخورد می‌شود.

بازخبر/ مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با عرضه کنندگان قلیان در ساحل شهر بندرعباس که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، با جدیت برخورد می‌شود.

مجتبی سارونه صبح امروز(نهم اسفندماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: در طرح جمع‌آوری قلیان از نوار ساحلی شهر بندرعباس که با حضور گسترده نیروهای رفع تخلف شهری در روزهای گذشته به اجرا درآمد، تعداد ۲۰۰ عدد قلیان جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وی هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت و امنیت شهروندان هرمزگانی و پیشگیری از انتقال انواع بیماری ها بویژه بیماری خطرناک کرونا عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول، با نظارت‌های مستقیم و روزانه، در حال حاضر ساحل شهر بندرعباس عاری از هرگونه عرضه کنندگان ابزار و مواد دخانی است و در صورت مشاهده قلیان در این منطقه بدون مماشات جمع آوری و فرد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

سارونه همچنین از مردم فهیم بندرعباس درخواست کرد؛ در صورت مشاهده لحظه‌ای هرگونه عرضه کنندگان قلیان در طول نوار ساحلی بویژه در روزهای پایانی هفته، موارد را به سامانه شبانه روزی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنان اقدام شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: ساحل زیبای شهر بندرعباس متعلق به همه شهروندان است و اگر فرد یا افرادی بخواند به هر دلیلی پاکیزگی این محیط را برهم زنند و به سلامت ساحل نشینان بی‌توجه باشند قطعاً برخورد خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *