اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی در کیش

رانندگان تاکسی در کیش، بعد از گذراندن دوره های آموزشی و داشتن استانداردهای لازم، نشان بین المللی گردشگری حلال و کارت راهنمای تور دریافت خواهند کرد.

بازخبر/ نخستین سمینار آموزشی استانداردسازی حمل و نقل عمومی کیش توسط سازمان جهانی گردشگری حلال و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، عصر پنجشنبه هفتم اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

دکتر محمدشریف ملک زاده، رئیس سازمان جهانی گردشگری حلال با اشاره به نقش بارز رانندگان تاکسی در صنعت گردشگری کیش گفت: ارزش افزوده حمل و نقل را رانندگان ایجاد می کنند و نه وسیله نقلیه. وی محوریت فعالیت رانندگان تاکسی را ارتقا خدمات و همچنین آسایش روح و روان خود و مسافر دانست و بر نقش محوری رانندگان تاکسی در میزان ماندگاری و رضایت مسافر در مناطق گردشگری تاکید کرد.

رئیس منطقه آسیای مرکزی و خاورمیانه اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان IAUPبا اعلام شروع طرح استانداردسازی حمل و نقل درون شهری کیش از اعطای نشان بین المللی گردشگری حلال و همچنین کارت راهنمای تور به رانندگان تاکسی واجد شرایط در کیش، پس از گذراندن دوره های آموزشی و کسب استانداردهای لازم خبر داد.

حمید پاشاکی مدیر حمل و نقل عمومی کیش نیز در این مراسم، رانندگی تاکسی را یک حرفه تخصصی دانست و از حمل و نقل عمومی به عنوان ویترین کیش نام برد. وی اعلام کرد: اعتبار کارت تردد رانندگان تاکسی جزیره کیش در صورت گذراندن دوره های استانداردسازی و کسب نشان گردشگری حلال از شش ماه به یک و یا حتی دو سال افزایش خواهد یافت.

سازمان جهانی گردشگری حلال، سازمانی مستقل، انحصاری و غیر دولتی است که تنها صادر کننده گواهینامه گردشگری حلال در جهان است. سازمان بین المللی سیتی وان  (SITI۱)  با مشارکت یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر فناوری اطلاعات  جهان نسبت به تاسیس سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) در سال ۲۰۱۹ با ایجاد دفتری در لندن و ثبت آن در  Company House  انگلستان اقدام کرد.

این سازمان، عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی UNWTO وابسته به سازمان ملل است و برای اولین بار در جهان توانسته است استاندارد گردشگری حلال را در سازمان بین المللی مالکیت معنوی (WIPO) به شماره ۱۳۰۵۲۱۲ در ژنو سوئیس به ثبت برساند که بر پایه اصول کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، خدمات و محصولات را در ۲۳ شاخه کد گذاری می‌کند و با صدور گواهینامه اختصاصی گردشگری حلال اعتبار می‌بخشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *