توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

هم افزایی و مشارکت گروهی لازمه توسعه هرمزگان است

رئیس جدید مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال برنامه ریزی و رایزنی دیدار و و برطرف کردن مشکلات استان از طریق وزرا و مسئولان کشوری در مجمع نمایندگان هرمزگان هستیم.

بازخبر/ احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: ضرورت هم افزایی و همدلی و مشارکت گروهی در توسعه استان هرمزگان بیش از پیش احساس می شود.

وی با بیان اینکه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی وفاق و همدلی مناسب در جهت پیشبرد گروهی امور در مجمع نمایندگان هرمزگان شکل گرفته است، تصریح کرد: باید مشکلات استان تقسیم بندی و در جهت پیگیری و برطرف کردن و ارائه نتیجه نهایی رایزنی و تقسیم کار صورت گیرد که در مجمع نمایندگان این امر محقق خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور حتم از طرق رایزنی و برگزاری نشست با مسئولان کشوری به ویژه وزرا و کابینه دولت به طور حتم در تسهیل امور و مشکلات استان می توان موثرتر واقع شد، خاطرنشان کرد: هر پنج نماینده استان هرمزگان در این مدت با برنامه و اهداف مشخص پا به عرصه گذاشته اند تا در نهایت در چارچوب اهداف عالی استان در یک سو حرکت کنیم.

مرادی در پایان گفت: به طور حتم تلاش مجمع نمایندگان استان در مجلس، هرمزگانی آباد، پیشرو و پرشتاب در مسیر توسعه است که این کار با مشارکت مردم، تلاش های مسئولین و پیگیری نمایندگان مجلس محقق خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *