توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
معیارهای مهم درانتخاب بهترین فرش ماشینی

به نظر شما چه معیارهایی در انتخاب یک فرش میتواند تاثیرگذار باشد؟

تطبیق و هماهنگی تمامی تولیدات و محصولات فرش امیران با انواع دکوراسیون ها یکی از مهمترین عوامل در خرید فرش ماشینی است .

تطبیق و هماهنگی تمامی تولیدات و محصولات فرش امیران با انواع دکوراسیون ها یکی از مهمترین عوامل در خرید فرش ماشینی است . اگر قالی انتخاب شده ، هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ اندازه ، مطابق با محیط نباشد ، انتخابتان خوب نخواهد بود .به طور مثال اگر فرشی که تهیه می کنید بزرگتر از فضای منزلتان باشد ، بر اثر تا زدن ممکن است آسیب به آن وارد شود و عمر آن کمتر می شود و هم از نظر زیبایی جلوه ندارد . برای انتخاب رنگ فرش توجه داشته باشید  که همیشه سایز فرش را کوچکتر از فضای دکوراسیونتان انتخاب کنید تا فرش در نقطه مرکزی دید قرار بگیرد .

در انتخاب رنگ مناسب فرش برای هر فضای هم میتوان ایده های زیادی داد، مثلا برای اتاق کودک از میتوانید از رنگ های شاد استفاده کنید و یا برای اتاق ناهار خوری از رنگ چرک تاب مثل نقره ای یا فیلی استفاده کنید . فرش ماشینیبا پالت لایت ، باعث ایجاد آرامش می شود و فضای منزلتان را بزرگتر نشان می دهد ولی باید توجه داشته باشید در مکان های پررفت و آمد از رنگ روشن استفاده نکنید . فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را می توانید در فضاهای مانند : پذیرایی ، ناهارخوری ، اتاق نشیمن و سالن های بزرگ استفاده کنید .

ایا تراکم و شانه فرش در انتخاب ان تاثیر دارد؟

در مقالات گوناگون خوانده اید که هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر رود ، قالی ظریف تر و زیباتر و باکیفیت بهتر و منسجم تر است . پس می توان به این  نتیجه رسید که فرش ۱۲۰۰ شانه از محصولات متنوع فرش ۷۰۰ شانه باکیفیت تر است . اما بعضی از خریداران توجه بیشتری نسبت به پشت فرش دارن که بافت خوبی داشته باشد که البته درست است  و مهمترین عامل در انتخاب فرش خوب ، این است که پشت قالی بافتش خوب باشد . قسمت هایی که زبر و محکم باشد ، نشان این است که آن قسمت رفو شده است . فرشهای آکریلیک ، بسیار معیار مناسبی در انتخاب قالی خوب است . از ویژگی های آن ، داشتن عمر بیشتر ، زیبا بودن و مقاوم در برابر انواع آسیب ها و شست وشو است . فرش های امیران با طراحی لیبل های در پشت قالی حکم شناسنامه ای را دارند که مشخصات و ویژگی های فرش مورد نظر را در آن هک کرده اند .

منابع الهام بخش دکوراسیون در انتخاب رنگ فرش چه تاثیری دارد؟

قبل از انتخاب رنگ فرش حتما به اطراف نگاهی بیندازید و ایده های دکوراسیونی که از قبل پیاده کرده اید را مشاهده نمایید . طیف رنگ های به کار رفته در آن را ببینید و با علایق و سلایق رنگی خود آشنایی بیشتری پیدا کنید و بعد از آن با توجه به تمام دانسته هایی که از  محیط بدست آورید نسبت به انتخاب رنگ فرش خود اقدام  نمایید .در سایت فرش امیران بخشی طراحی شده است که شما توانید به راحتی با مشاوره رایگان در انتخاب فرش ، نحوه ی ست کردن دکوراسیون با فرش ، تفاوت در رنگ بندی های فرش های گوناگون و …  کمک بگیرین و بهترین انتخاب را انجام دهید.

مثلا باید بدانید که فرش هایی که برای اتاق غذاخوری انتخاب میشود معمولا طیف رنگی گرمتری دارند و فرش هایی که برای اتاق نشیمن استفاده میشود تم رنگی خنثی و لایتی دارند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *