اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش عرضه مرغ نسبت به تقاضا در میادین گفت: قیمت مرغ در روزهای اخیر باز هم کاهش داشته است و طی چند هفته گذشته با کاهش ۵۰۰ تومانی همراه بوده است.

 باز خبر,رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش عرضه مرغ نسبت به تقاضا در میادین گفت: قیمت مرغ در روزهای اخیر باز هم کاهش داشته است و طی چند هفته گذشته با کاهش ۵۰۰ تومانی همراه بوده است.

مهدی یوسف‌خانی در خصوص قیمت مرغ و تغییرات آن اظهار کرد: قیمت مرغ در روزهای اخیر در سراشیبی کاهش قرار گرفته است و در روز جاری هرکیلوگرم مرغ درشت با قیمت ۶ هزار و ۲۵۰ تومان در خرده فروشی‌ها فروخته می‌شود.

وی افزود: همچنین مرغ مجلسی که بین یک کیلو و ۲۰۰ گرم تا یک کیلو و ۶۰۰ گرم وزن دارد به دلیل آن‌که تقاضا بالاتری نسبت به مرغ درشت دارد، هرکیلو با قیمت ۶ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص تقاضا برای خرید مرغ مجلسی گفت: هیئت‌های عزاداری برای پخت نذری بیشتر از مرغ مجلسی استفاده می‌کنند که تقاضا در روزهای آینده برای خرید این نوع مرغ افزایش می‌یابد و در نتیجه تقاضا برای خرید مرغ درشت به‌شدت کاهش می‌یابد.

یوسف‌خانی دلیل کاهش دوباره قیمت مرغ را کم شدن تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان در کنار افزایش عرضه مرغ از طرف مرغداران اعلام کرد و گفت: متاسفانه با در نظرگرفتن هزینه‌ها و قیمت تمام شده برای هرکیلوگرم مرغ درحال حاضر قیمت‌های اعلام شده برای مرغداران قابل قبول نیست و باعث متضرر شدن آن‌ها می‌شود.

وی باتوجه به شرایط عرضه و تقاضا احتمال کاهش دوباره قیمت‌ها را پیش‌بینی کرد و گفت: درصورتی که مرغ درشت در بازار خریدار نداشته باشد قیمت‌ها باز هم کاهش پیدا می‌کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *