توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

نفرات برتر تنیس کشور در بندرعباس راکت به دست شدند

مسابقات تنیس جایزه بزرگ‌A++ با شرکت ۱۰۶ بازیکن از کل کشور به مدت هشت روز در بندرعباس از تاریخ ۲ الی ۱۰ اسفندماه در حال برگزاری است.

بازخبر/مدیر این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، افزود: این مسابقات بالاترین سطح مسابقات کشور است و در برگزاری آن در تاریخ استان هرمزگان بی سابقه است و امیدواریم شاهد برگزاری اینچنین مسابقات با کیفیت بیشتری در هرمزگان باشیم.

معین سجودی با اشاره به اینکه پس از تجهیز مجتمع چمران به چهار زمین استاندارد توانستیم میزبانی این مسابقات را برعهده بگیریم، خاطرنشان کرد: تقریبأ تمامی نفرات مطرح کشور و ۱۰ نفر نخست رنکینگ کشور نیز در هرمزگان حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی با بیان اینکه هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده اما حتما نامزدهای نهایی هدایت تیم ملی این مسابقات را زیر نظر دارند، خاطرنشان کرد: مجموع جوایز مسابقات بخش آقایان ۶۰ میلیون تومان و بخش بانوان ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سجودی با اشاره به اینکه در حال برنامه ریزی برای رشد تنیس و حضور چهره های مطرح هرمزگان در میادین کشوری هستیم، اضافه کرد: برای نخستین بار در ماه گذشته هرمزگان موفق شد در جام حذفی کشور در بخش بانوان رتبه نخست و در بخش آقایان رتبه دوم را بدست آورد که نشان دهنده برنامه ریزی اصولی و رشد پله پله تنیس در هرمزگان است که با برگزاری کمپ های سرمربی سابق تیم ملی تنیس در بندرعباس به طور حتم این مهم دست یافتنی است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال مهیا سازی زمین های بیشتری برای برگزاری مسابقات فیوچرز تنیس در بندرعباس هستیم، عنوان کرد: متأسفانه کرونا بسیاری از برنامه های را با اختلال مواجه کرد اما جا دارد از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، رئیس هیات تنیس استان هرمزگان و تلاش های شبانه روزی حسین رحمانی دبیر هیات در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تقدیر ویژه داشته باشم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *