توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

موج بارشی به هرمزگان می‌آید

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا پایان هفته جاری وزش بادهای غربی و گرد و غبار پدیده غالب مناطق دریایی و ساحلی استان خواهد بود.

بازخبر/مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود:  از امروز تا پایان هفته جاری به ویژه در ساعت بعد از ظهر آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با وزش بادهای غربی مواج و متلاطم خواهد بود و سرعت وزش باد به ۴۷ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه وقوع پدیده گرد و غبار نیز در مناطق دریایی و ساحلی استان دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورها اتخاذ شود.

سی سی پور اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) با نفوذ سامانه بارشی به هرمزگان در جزایر غربی، نواحی غربی و شمالی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه این موج بارشی تا روز جمعه در سطح استان فعال خواهد بود، عنوان کرد: در سایر نقاط استان نیز احتمال رگبار پراکنده باران وجود دارد و طی این مدت تغییرات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه در نوسان خواهد بود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *