توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
در آینده ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه در قشم

معاون آبزی پروی شیلات هرمزگان به همراه رئیس اداره توسعه میگو و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از ظرفیت های آبزی پروری و پروژه های آبزی پروری در حال انجام در شهرستان قشم بازدید کردند.

بازخبر/   مسعود بارانی صبح امروز(پنجم اسفندماه) در این بازدید با بیان اینکه قشم ظرفیت های فوق العاده ای در زمینه های شیلاتی به ویژه  آبزی پروری دارد، گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره آبزی پروری  به ویژه تکثیر و پرورش ماهی،میگو و جلبک در این شهرستان انجام شده است و خوشبختانه به خوبی پویایی فعالیت های شیلاتی در این شهرستان در مسیر توسعه قابل مشاهده است.

وی در بازدید از مونتاژ قفس های مزرعه پرورش ماهی در قفس هیراد کاوه این مزرعه را با ظرفیت پنج هزار تن بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه خواند و گفت: با بهره برداری از این مزرعه ضمن افزایش قابل توجه سهم آبزی پروری استان هرمزگان، برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

بارانی در بازدید از مرکز در حال ساخت تکثیر میگو گفت: این مرکز با ظرفیت اسمی ۵۰ میلیون قطعه و توان عملیاتی تولید ۲۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهرداری می رسد و برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

معاون آبزی پروی شیلات همچنین از مزارع پرورش میگو در حال ساخت غرب جزیره قشم بازدید کرد و با دیدار چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات آبزی پروران شهرستان قشم پرداخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *