توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

جزییات ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان اعلام شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح جزییات دو فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان هرمزگان پرداخت.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(چهارم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده است، افزود: این دو بیمار فردی ۴۸ساله ساکن جزیره قشم و فرد ۲۴ساله ساکن بندرلنگه هستند که سه هفته پیش از کشور امارات متحده عربی وارد فرودگاه قشم شدند که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا قرنطینه شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به سفر خارجی این دو فرد و احتمال ابتلای آنان به کرونای انگلیسی، نمونه‌های گرفته شده از آن‌ها برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد و امروز ابتلای آنها به کرونای انگلیسی تایید شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: آزمایش کرونای خانواده این افراد منفی بوده است، افزود: این بیماران بدون علامتند و حال عمومی آنها خوب است.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز از اسفندماه، یک فرد دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان جان باخت و شمار جان باختگان استان به ۱۰۲۰ نفر رسید، اضافه کرد: اکنون از ۱۱۸ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵ نفر از آنها وخیم است و ۱۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *