توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تمسخر احمدی نژاد در فضای مجازی

روزنامه حمهوری اسلامی نوشت:جنگ لفظی میان غلامعلی حدادعادل و محمود احمدی‌نژاد، فضای مجازی را وارد مرحله جدیدی از منازعات انتخاباتی کرده است.

بازخبر/حدادعادل چند روز قبل به عنوان یکی از سرحلقه‌های جناح اصولگرا درباره حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت قطعاً صلاحیت او رد می‌شود و حضور او در این انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را منتفی دانست

. در پاسخ حدادعادل، دیروز محمود احمدی‌نژاد با متهم کردن او به دربار شاه و بازی کردن نقش قیم برای ملت، سخن وی را نوعی مهندسی انتخابات دانست و مدعی شد مردم خواستار بازگشت احمدی‌نژاد به صحنه اجرائی کشور برای حل مشکلات هستند!

انتشار این ادعای احمدی‌نژاد باعث شد کاربران فضای مجازی وی را به باد تمسخر بگیرند و یادآور شوند که دولت‌های نهم و دهم که او ریاست آنها را برعهده داشت، آنچنان کشور را به ورطه تفرقه، بحران اقتصادی و فساد مالی کشانده که هنوز آثار مخرب آن باقی است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *