چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

تمسخر احمدی نژاد در فضای مجازی

روزنامه حمهوری اسلامی نوشت:جنگ لفظی میان غلامعلی حدادعادل و محمود احمدی‌نژاد، فضای مجازی را وارد مرحله جدیدی از منازعات انتخاباتی کرده است.

بازخبر/حدادعادل چند روز قبل به عنوان یکی از سرحلقه‌های جناح اصولگرا درباره حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت قطعاً صلاحیت او رد می‌شود و حضور او در این انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را منتفی دانست

. در پاسخ حدادعادل، دیروز محمود احمدی‌نژاد با متهم کردن او به دربار شاه و بازی کردن نقش قیم برای ملت، سخن وی را نوعی مهندسی انتخابات دانست و مدعی شد مردم خواستار بازگشت احمدی‌نژاد به صحنه اجرائی کشور برای حل مشکلات هستند!

انتشار این ادعای احمدی‌نژاد باعث شد کاربران فضای مجازی وی را به باد تمسخر بگیرند و یادآور شوند که دولت‌های نهم و دهم که او ریاست آنها را برعهده داشت، آنچنان کشور را به ورطه تفرقه، بحران اقتصادی و فساد مالی کشانده که هنوز آثار مخرب آن باقی است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *