توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های هرمزگان اعلام شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های هرمزگان را اعلام کرد.

بازخبر/ فاطمه نوروزیان، صبح امروز (۳ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرهای بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، قشم، میناب، حاجی‌آباد، جاسک، هرمز و کیش استان هرمزگان، در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. شهرستان بستک به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در وضعیت نارنجی قرار داشته و شهرستان‌های ابوموسی، بندرعباس، رودان، بشاگرد و سیریک  نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون استان در وضعیت شکننده کرونا قرار دارد و احتمال طغیان دوباره وجود دارد، افزود: به علت ابتلای تعدادی از ساکنین روستای هیزبندگان از توابع بخش رودخانه در شهرستان رودان به بیماری کووید۱۹، برابر مصوبه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان رودان و به دستور دکتر غلامپور، فرماندار این شهرستان، ممنوعیت ورود و خروج به این روستا تا اطلاع ثانوی، اعلام و روستا قرنطینه شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس در این روستا تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کلیه افرادی که تست کرونا آن‌ها مثبت اعلام‌ شده است نیز باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه خانگی بمانند و با اشخاصی که قرنطینه را نقض کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی؛ عنوان کرد: عادی انگاری و سهل‌انگاری، دلیل اصلی ابتلا به کرونا طی روزهای اخیر در شهرستان رودان و به‌خصوص این روستا بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *