چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

کارخانه آسفالت ‌شهرداری بندرعباس تکمیل می شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: زیر ساخت مناسبی برای حل مشکل آسفالت شهر بندرعباس ایجاد شده است و با تداوم حمایت های لازم ، کارخانه ی آسفالت شهرداری بندرعباس به پشتوانه ای برای تقویت زیر ساخت شهری تبدیل خواهد شد.

بازخبر/  آبتین امیری صبح امروز(سوم اسفندماه) در بازدیدکمسیون عمران شورا و ریس سازمان عمران شهرداری بندرعباس  از بخش های مختلف کارخانه ی آسفالت شهرداری بندرعباس افزود: بندرعباس دارای محلات متعدد با بافت فرسوده است نوسازی و زیر سازی این محلات نیازمند اقدامات زیر بنایی است و بدون ایجاد یک پشتوانه ی فنی و تولیدی مناسب نمی توان مشکلات این محلات را به صورت عمده حل کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: هدف احیا و تکمیل کارخانه ی آسفالت شهرداری بندرعباس این است که در بخش های مختلف زیر بنایی و عمرانی ، شهرداری بندرعباس در موقع نیاز از مصالح مورد نیاز برای آسفالت سطح شهر برخوردار باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحول در مدیریت سازمان عمران شهرداری بندرعباس امری قابل تقدیر است و با تکمیل بخش های مختلف آسفالت شهرداری بندرعباس ، پشتوانه ی مهمی برای تقویت زیر ساخت شهری ، خصوصا در زمینه ی زیر ساخت محلات ایجاد خواهد شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *