توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان منصوب شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی “سهراب بناوند” را به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان منصوب کرد.

بازخبر/در حکم علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خطاب به سهراب بناوند آمده است:

«نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان» منصوب می‌شوید.

اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی ـ تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی، ارتقاء سطح مهارت‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

به گزارش ایسنا، پیش از این از ۱۶مهر ۱۳۹۷ با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، رضا برومند عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان را یدک می کشید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *