توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

گفتگوی مدیرعامل استارت آپ بازکوکی با روزنامه جام جم

برای سفارش اینترنتی کیک، شیرینی و میان وعده‌ها روی ما حساب کنید

بازخبر/ بخش خوشمزه مهمانی‌ها با بازکوکی

 

حتما تا به‌حال برای شما هم اتفاق افتاده است که برای رسیدن به میهمانی دیر کرده باشید و تازه برای تهیه شیرینی هم مجبور شوید مدت زیادی منتظر بمانید؛ یا مثلا در همان میهمانی به‌دلیل رعایت رژیم غذایی نتوانید از غذاهایی که میزبان تهیه کرده میل کنید و گرسنه بمانید! حالا تصور کنید جایی هست که چنین معضلاتی را برطرف کرده و دیگر لازم نیست برای تهیه کیک و شیرینی یا میان‌وعده و غذای رژیمی دغدغه‌ای داشته باشید.

«بازکوکی» نام وبگاهی است که از سال ۱۳۹۷ در بندرعباس فعالیت می‌کند و تخصص آن رفع نگرانی شما از بابت تهیه کیک، شیرینی، سالاد، میان‌وعده‌ها و غذاهای انگشتی است.

سید محمد بنی‌هاشمی، مدیرعامل شرکت «پدیده نمای جرون» و بنیان‌گذار وبگاه «بازکوکی» توانسته است ایده خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار رشدیافته در پارک علم‌وفناوری استان هرمزگان مستقر کند و همچنین موفق به اخذ نشان خلاقیت از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شود.

کاری که «بازکوکی» انجام می‌دهد این است که سفارش کیک، شیرینی یا سالاد را به‌صورت اینترنتی از شما می‌گیرد، با استفاده از شبکه توزیع خود آن را به‌صورت رایگان حمل می‌کند و طبق زمان‌بندی دقیقی که تعیین کرده‌اید در محل مورد نظرتان تحویل می‌دهد.

قصه تولد «بازکوکی»

بنی‌هاشمی درباره شکل‌گیری ایده «بازکوکی» به جام‌جم می‌گوید: «من قبلا یک مجموعه فروشگاه، رستوران و کافی‌شاپ در فرودگاه بندرعباس داشتم که توانسته بودم با استفاده از فضا و امکاناتی که در مجموعه داشتم، برای تأمین غذاهای سرد و گرم پروازهایی با مبدأ بندرعباس با دو شرکت هواپیمایی بزرگ کشورمان قرارداد ببندم و رفته‎رفته آشنایی بیشتری با این حوزه پیدا کنم. بنابراین وقتی بعدها متوجه نبود نرم‌افزار یا وبگاه تخصصی در زمینه تولید و فروش شیرینی‌ها و میان‌وعده‌ها در سطح استان هرمزگان شدم، برای ورود به این حوزه شک نکردم.»

او ادامه می‌دهد: «در همان زمان که اقدام به راه‌اندازی وبگاه «بازکوکی» کردیم، معدود نرم‌افزارهای همراه مشابه با ما در سطح کشور مشغول به‌کار بودند که یا صرفا در زمینه سفارش‌گیری برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها فعالیت می‌کردند یا میان‌وعده‌ها و غذاهای انگشتی را در منوی خدماتشان در نظر نگرفته بودند. تجربه‌های قبلی ما در حوزه موادغذایی و شیرینی‌ها از یک سو و احساس نیاز بازار کسب‌وکارهای نوپا به یک بستر فروش اینترنتی جامع در زمینه شیرینی‌ها و میان‌وعده‌ها از سوی دیگر، عواملی بودند که باعث شدند از حدود دو سال پیش با راه‌اندازی وبگاه «بازکوکی» قدم در این مسیر بگذاریم.»

چرا «بازکوکی»؟

مدیرعامل شرکت «پدیده نمای جرون» درباره اقدامات ویژه و متمایز کننده‌ای که برای «بازکوکی» در نظر گرفته شده می‌گوید: «ما سعی کرده‌ایم با ساماندهی مشاغل خانگی، برای بانوان هرمزگانی خانه‌دار شغل ایجاد کنیم. در حال حاضر فرآیند تولید محصولات ما را عمدتا خانم‌ها و در منزل انجام می‌دهند. از آنجا که سلامت مشتریان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برای تأمین‌کننده‌هایمان اخذ کارت سلامت را اجباری کرده‌ایم.

او در خصوص گستره کسب‌وکار شرکتش می‌گوید: «ما برای تولید میان‌وعده‌ها، غذاهای انگشتی، غذاهای رژیمی و سالادها، با ۳۲ تأمین‌کننده خانگی و ۸ کافه‌رستوران در حال همکاری هستیم و اخیرا در قسمت کیک و شیرینی هم با ۳ قنادی قرارداد همکاری بسته‌ایم.»

در آینده نزدیک…

بنی‌هاشمی با اشاره به طرح‌هایی که برای گسترش پلتفرم «بازکوکی» در نظر گرفته شده می‌افزاید: «از آنجا که نظارت مستقیم بر رعایت کامل مسائل بهداشتی و همچنین عمل به ضمانت‌هایی که کسب‌وکارهای طرف قرارداد به ما می‌دهند دشوار است، سعی ما بر این بوده که فعلا ابعاد «بازکوکی» را در حد استان هرمزگان و شهر بندرعباس نگه‌داریم تا در آینده نزدیک بتوانیم پس از ایجاد بسترهای مناسب و اصولی، به جذب نمایندگی و عاملیت فروش در سایر شهرهای کشور اقدام کنیم. اولین شهری هم که در مسیر رشد «بازکوکی» قرار دارد، شهر شیراز خواهد بود.»

او در ادامه می‌گوید: «در حال حاضر تعداد کاربران ما به حدود ۱۰هزار نفر رسیده است. برنامه دیگر ما این است که به یاری خداوند تا پیش از پایان سال جاری از نرم‌افزار همراه «بازکوکی» که برای دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اِس (iOS) طراحی شده‌اند رونمایی کنیم تا علاوه بر وبگاه، از طریق عرضه نرم‌افزار همراه بتوانیم سهولت دسترسی برای کاربران و متعاقب آن افزایش تعداد کاربران را به‌دنبال داشته باشیم.»

طرح دیگری که برای ارتقای سطح کسب‌وکار این شرکت در نظر گرفته شده است، افزودن محصولات جدید به سبد محصولات «بازکوکی» خواهد بود؛ بنی‌هاشمی با اشاره به این مطلب ادامه می‌دهد: «تیم ما از ۳ عضو هیأت‌مدیره، ۵ نیروی اداری و ۳ برنامه‌نویس در بخش فنی تشکیل شده است که دغدغه اصلی این تیم، بهبود مستمر ارائه خدمات و همچنین پویایی در ایده‌ها و ابداعات برای خلق محصولات جدید است. ما همیشه تلاش می‌کنیم با سنجش میزان رضایت مشتریان، بر اساس بازخوردهایی که از آنها دریافت می‌کنیم کیفیت محصولات فعلی را افزایش بدهیم و محصولات جدیدی هم به مجموعه «بازکوکی» اضافه کنیم.»/ روزنامه جام جم

آدرس سایت بازکوکی: https://bazcookie.ir/

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *