ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

معافیت شناورها و لنج های صیادی و باری از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از معافیت شناورها و لنج های صیادی و باری از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما خبر داد.

بازخبر/  عباس دیّری در این خصوص به ایسنا گفت: با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شناورها و لنج های صیادی و باری از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا میزان پنج نفر معاف شدند.

وی افزود: این دستور در هفته جاری و طی نامه رسمی به استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ابلاغ شده است.

به گفته این مسئول بنا بر بخشنامه ۱۴۰/۳ در تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۹ با موضوع معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا میزان پنج نفر کارگر و با هدف تداوم بهره مندی شناورها و لنج های صیادی و باری از تسهیلات قانون معافیت سهم بیمه کارفرمایان با حداکثر پنج نفر کارگر مصوب ۱۶ اسفند ۱۳۶۱ این دستور صادر شده است.

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: بر اساس این مصوبات شناورها و لنج های صیادی و باری که تا قبل از صدور بخشنامه مشمول معافیت این قوانین قرار گرفته اند، در صورت تعویض بدنه، ارتقاء کیفیت شناور و یا جابجایی و انتقال از شهری به شهر دیگر با احراز سایر شرایط مقرر در قانون و آیین نامه اجرایی مربوط به آن، می توانند کماکان از تسهیلات مقرر در قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما تا میزان پنج کارگر برخوردار شوند.

دیّری خاطرنشان کرد: در صورت نقل و انتقال شناورها و لنج های صیادی و باری که از تسهیلات قانون فوق برخوردار بوده اند، کارفرمایان جدید نیز کماکان از معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی بهره مند خواهند بود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *