ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هرمزگانی‌ها از سفر به شهرستان‌های همجوار خودداری کنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم هرمزگان از تردد به شهرستان های همجوار تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا خودداری کنند.

بازخبر/علی رئوفی صبح امروز(۲۹ بهمن ماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به کارنامه مطلوب استان در مهار  ویروس کرونا، عنوان کرد: این موفقیت حاصل مدیریت استاندار هرمزگان و تلاش های اعضای ستاد کرونا، کادر بهداشت و درمان با همراهی اقشار مختلف مردم، رسانه ها و فعالان سیاسی و اجتماعی می باشد.

وی افزود: روند مناسب کاهش آثار و آسیب های کرونا در هرمزگان حفظ شود تا به هدف مهم هرمزگان بدون کرونا دست پیدا کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در خصوص اعلام وضعیت و رنگ ها، استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

رئوفی تصریح کرد: حفظ تعادل در روند مدیریت بیماری کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است تا نه شاهد طغیان دوباره ویروس باشیم و نه تعطیلی کار و کسب های اقتصادی تا معیشت مردم دچار مخاطره نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص کنترل سفرها، خاطرنشان کرد: در شهرستان های که ممنوعیت های ورود مسافر دارند مصوبات ستاد کرونا توسط ستاد های کرونای شهرستان ها عملیاتی می شود و مبادی ورود استان با انجام تست از مسافران ورودی در حال کنترل است.

وی افزود: فرهنگ استفاده از ماسک در هرمزگان به خوبی نهادینه شده است و ضروری است این روند مطلوب تداوم یابد.

رئوفی در خصوص تردد های شبانه در هرمزگان، افزود: در شهرستان های که طبق مصوبات ستاد کرونا استان دارای ممنوعیت تردد شبانه هستند ممنوعیت ها در حال اجراست و دوربین ها تخلفات بین ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد را ثبت می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: مردم از شرکت در گردهمایی های خانوادگی خوداری کنند، یکی از عوامل گسترش کرونا شرکت در محافل خانوادگی است.

وی با بیان اینکه در همین رابطه گفت: عروسی ها با حداقل مدعوین برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان برگزار شود، اظهار کرد:  مردم از دادن تست استقبال کنند زیرا این تست ها با هدف غربالگری و حفظ سلامتی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان از تردد به شهرستان های همجوار تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا خوداری کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *