ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس خواستار شد

ضرورت پاسخگویی وزیر اقتصاد در خصوص ناکارآمدی شرکت سیمان هرمزگان

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سوال خود از وزیر اقتصاد در خصوص ناکارآمدی شرکت سیمان هرمزگان گفت: وزیر اقتصاد در خصوص فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری امید که فعالیت کلان اقتصادی دارد، توضیح دهد.

بازخبر/ خبار سیاسی احمد جباری صبح امروز(۲۸ بهمن ماه) در تشریح سوال خود از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص ناکارآمدی شرکت سیمان هرمزگان گفت: بهترین فصل کار عمرانی، زیرساختی، ساختمانی، راهسازی و ابنیه سازی در استان‌های جنوبی، پاییز و زمستان است چرا که هوا بسیار متعادل بوده و مانند فصل تابستان گرم و سوزان نیست، اما متاسفانه در این چند ماه به دلیل نبود سیمان، مردم با مشکلات عدیده‌ای رو برو شدند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: شرکت سیمان هرمزگان مربوط به شرکتی سرمایه‌گذاری امید بوده که فعالیت های اقتصادی کلانی دارد و به نوعی وابسته به بانک سپه و وزارت اقتصاد بوده و هلدینگ‌های بسیار بزرگی نیز در زیر مجموعه خود دارد.در همین راستا از وزیر اقتصاد و دارایی سوالی طرح کردم که بسیاری از همکاران از جمله برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس آن را امضا و تایید کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان ادامه داد: سوالی بنده از وزیر اقتصاد و دارایی مشخصاً در خصوص ناکارآمدی شرکت سیمان هرمزگان بوده که مردم جنوب کشور را با مشکل مواجه کرده است. چرا شرکت امید که هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی در زیر مجموعه خود دارد، شناخته شده نبوده و شفافیتی در این راستا صورت نگرفته است.

جباری در پایان خاطرنشان کرد: نقش این شرکت در تولید و ایجاد اشتغال چیست؟ منابعی که از هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه آن حاصل می‌شود در کجا و به چه صورت هزینه می‌شود؟ آیا بانک‌ها بنگاه‌داری می‌کنند؟ این موارد سوالاتی است که طرح کرده ام و وزیر اقتصاد و دارایی باید به آن پاسخ دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *