چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
فرماندار شهرستان قشم:

بدون چشم پوشی با بانیان تجمعات برخورد می کنیم

فرماندار شهرستان قشم گفت: هر گونه تجمع، عزا، عروسی و سایر آئین های مستلزم تشکیل جمعیت، ممنوع و با بانیان بدون چشم پوشی برخورد می شود.

بازخبر/  علیرضا نصری صبح امروز(۲۸ بهمن ماه) در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا از ائمه جمعه و جماعات، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست، مردم را نسبت به اثرات فاجعه بار تجمعات در شیوع بیماری کرونا آگاه کنند و بویژه با توجه به در پیش بودن اعیاد رجب، شعبان و آئین های عبادی تجمعی رمضان از برگزاری هر گونه مراسمی جلوگیری شود.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم  افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری و حفظ سلامت عمومی، همه سفیر سلامت و مبلغ رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشیم.

نصری با اشاره به اینکه هر اندازه سطح مسئولیت پذیری اقشار و اصناف بیشتر شود، روند تسهیل‌گری سرعت می گیرد، خاطرنشان کرد: بازاریان و فعالین اقتصادی، بازرسی و نظارت  مشترک با شبکه بهداشت برای ارزیابی میزان رعایت همکاران و مراجعین خود داشته باشند.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در قشم با یاداوری اینکه در مدت اخیر ورود به قشم کاملا ممنوع نبوده و گردشگر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و الزامات ستاد کرونا  وارد شهرستان شده است، تصریح کرد: مجتمع هایی که نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط کارکنان و مراجعین خود بی تفاوت هستند با معرفی شبکه بهداشت و درمان  به مراجع قضایی، مورد برخورد قرار می گیرند.

به گفته فرماندار شهرستان قشم، با ایفا نقش و مسئولیت پذیری اجتماعی می شود چرخه اقتصادی و سلامت عمومی با هم دیده شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *