اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رانندگان تاکسی بندرعباس جهت دریافت کارتخوان به بانک‌ها مراجعه کنند

رانندگان تاکسی بندرعباس جهت دریافت کارتخوان به بانک‌ها مراجعه کنند

بازخبر/ عزیز اله کناری صبح امروز(۲۸ بهمن ماه) در نشست شورای هماهنگی بانک های شهرستان بندرعباس با اشاره به تجهیز اکثر بخش‌های حمل و نقل عمومی به سامانه‌ها و درگاه‌های پرداخت الکترونیک، افزود: با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از جابجایی وجه نقد ضرورت دارد که مابقی تاکسی‌های شهرستان بندرعباس با همکاری بانک‌ها به دستگاه سیار کارتخوان مجهز شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به زیست بوم جدید کرونایی بایستی زیرساخت‌های  مقابله با کرونا فراهم و تقویت شوند و فرهنگ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نهادینه شود، در این راستا مقرر شد تاکسی‌های شهرستان بندرعباس که وسایل نقلیه عمومی هستند به منظور رعایت جلوگیری از جابجایی وجه نقد به دستگاه کارتخوان بانکی تجهیز شوند.

فرماندار شهرستان بندرعباس اضافه کرد: رانندگان تاکسی بایستی به بانک‌ها مراجعه کرده و با تکمیل فرم های لازم، جهت دریافت دستگاه کارت خوان اقدام کنند.

کناری در بخش دیگری از سخنان خود به اعطای تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: تا کنون بیش از ۵۷ درصد تسهیلات کرونایی به میزان ۲۷۰ میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده پرداخت شده و مابقی در دست پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به صیادان جزیره هرمز جهت خرید و یا ساخت قایق صیادی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود، ضمن تشکر از مدیران بانکها در خصوص همکاری در اعطای تسهیلات و رعایت پروتکل های بهداشتی بر رعایت بیش از پیش دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها تاکید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *