اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کشف انبار احتکار مواد خوراکی در قشم

سرپرست انتظامی شهرستان قشم از کشف انبار احتکار مواد خوراکی با ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان خبر داد.

بازخبر/  سرهنگ مجتبی راست خدیو  صبح امروز (۲۷ بهمن ماه) در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت عمومی شهرستان مبنی بر فعالیت غیر قانونی و احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم توسط عده ای از افراد سودجو و دلال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صمت، پس از شناسایی محل فعالیت این فرد اقدام به بازدید و بازرسی از محل کرده و بیش از ۱۵هزار قلم انواع اقلام خوراکی (خواربار) کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است،گفت :دراین راستا دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ راست خدیو خاطرنشان کرد: برابر ماده ۶۰ قانون نظام صنفی نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه به قصد گران فروشی یا اضرار به جامعه تخلف محسوب می شود و محتکر برابر قانون مجازات خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *