اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار بندرعباس:

از دورهمی و شب نشینی‌ها خودداری کنید/استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی ممنوع است

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

بازخبر/  عزیزاله کناری صبح امروز(۲۷ بهمن ماه) در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: با همراهی خوب مردم و زحمات کادر درمان و بهداشت و حوزه های هلال احمر، انتظامی راهور، پلیس راه، شهرداری، سپاه، گروههای مردم نهاد، بازاریان و آموزش و پرورش توانستیم بیماری کرونا را کنترل کنیم اما مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید به عمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی مهمانان مراسم به ویروس کرونا مبتلا شوند بانی مراسم به دستگاه قضائی معرفی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند تا بتوانیم شرایط موجود شهرستان را حفظ کنیم، تصریح کرد: استعمال قلیان در تمامی اماکن عمومی و ساحل ممنوع است و شهرداری، انتظامی و بهداشت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

کناری عنوان کرد: مردم حتی المقدور با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برای خریدهای خود از ابتدای صبح و در ساعات مختلف به بازار مراجعه کنند و تا ساعت نهایت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نشوند.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره ای نیز رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را در محیط فروشگاه داشته باشند، اظهار کرد: بهداشت نظارت و کنترل لازم را بر ورود مسافران خارجی در بنادر و فرودگاه داشته باشد و هنگام ورود آنها تست کرونا حتما گرفته شود و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی همچنان توسط دستگاه‌های متولی انجام شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *