ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از قرنطینه روستای درواخانی بندرخمیر تا انجام ۱۴۱۲ تست کرونا در بندر پهل

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر از قرنطینه کامل روستای درواخانی به دلیل افزایش موارد مثبت کرونا خبر داد.

دکتر احمد چنگایی صبح امروز (۲۶ بهمن ماه) با اعلام این خبر، افزود: قرنطینه این روستا با توجه به افزایش موارد مثبت ابتلا به کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کووید١٩ در شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستور قرنطینه کامل این روستا را با هماهنگی فرماندار و رییس ستاد کرونای شهرستان بندرخمیر صورت گرفته است، تصریح کرد: عمده دلیل موارد افزایش بیماری در این روستا، فصل برداشت محصولات کشاورزی و رفت و آمد افراد غیر بومی وکارگران کشاورزی به این روستا است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: از ابتدای طرح تشدید کنترل مبادی ورودی استان تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری ۱۴۱۲ مورد نمونه تست سریع کووید ۱۹ در ایستگاه نمونه گیری بندرپهل، از مسافرینی که قصد عزیمت به جزیره قشم را داشتند، انجام شد.

چنگایی با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ است، افزود: این طرح در قالب ۴ تیم ۶ نفره روزانه دو تیم بصورت شیفت بندی در دو نوبت صبح، عصر و شب در ایستگاه نمونه گیری بندرپهل غربالگری و نمونه‌گیری از مسافرین را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه طی بازدید شبانه روزی که در طول این مدت از اجرای طرح در ایستگاه نمونه گیری اسکله بندرپهل صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ورود مسافر و گردشگر، مشکلات و چالش های آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و راهکارهای مناسب جهت اجرای بهتر طرح همچنین سرعت و افزایش نمونه گیری از مسافرین به تیم های مستقر در ایستگاه نمونه گیری ارائه شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *