آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سکه در نزدیکی مرز کانال ۱۲ میلیون / حباب ربع سکه ترمز برید

افزایش نرخ ارز سبب شده تا قیمت ها در بازار سکه و طلا، روند صعودی طی کند به طوری که هر سکه امامی در مرز کانال ۱۲ میلیون ایستاده و با نرخ ۱۱ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان معامله می شود.

هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری نیز ۵ میلیون و۴۹ هزار تومان، ارزش‌گذاری شده است.

بازخبر/  هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار یک میلیون و۱۶۹ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش می شود و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش دارد.

هر انس طلای در بازار جهانی هم ۱.۸۲۴.۶۲ دلار معامله می شود.در بازار داخلی هر سکه بهارآزادی ۱۱ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان، هر نیم سکه ۶میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی هم ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

حباب سکه امامی در بازار برابر با ۷۴۰ تومان، حباب سکه بهار آزادی ۴۴۱ هزار تومان، حباب نیم سکه یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۷۰۸ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم معادل یک میلیون و ۱۳۴ هزار تومان است.

در صرافی‌های رسمی  هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر یورو  نیز به نرخ ۳۰ هزار و  ۲۷۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین نرخ خرید دلار در صرافی های رسمی ۲۴ هزار و ۴۸۰ تومان و هر یورو را ۲۹ هزار و ۷۷۰  تومان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *