ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دانشجویان خارجی دانشگاه‌های استرالیا تخفیف شهریه می‌گیرند

دانشگاه‌های سراسر استرالیا به دانشجویان بین‌المللی خود که هم‌اکنون به صورت آنلاین درس می‌خوانند، تخفیف شهریه می‌دهند.

   بازخبر/ به نقل از یودبلیونیوز، با شیوع کروناویروس و مسدود شدن مرزهای کشورها،‌ دانشجویان بین‌المللی که در کشورهای دیگر تحصیل می‌کنند،‌ در کشورهای خود باقی ماندند و به صورت آنلاین کلاس‌های خود را دنبال کردند.

در این راستا، ‌آمار ثبت‌نام دانشجویان بین‌المللی در بسیاری از کشورها از جمله استرالیا کاهش یافت و خسارات اقتصادی زیادی را به دانشگاه‌ها وارد کرد. چراکه این دانشگاه‌ها بخش زیادی از درآمدهای خود را از طریق دانشجویان خارجی کسب می‌کنند.

در این شرایط،‌ دانشگاه‌های استرالیا در حال ارائه تخفیف‌های حداکثر ۲۰ درصدی به دانشجویان بین‌المللی خود هستند. دانشجویانی که در حال حاضر به طور کامل به صورت آنلاین تحصیل می‌کنند و مجاز به ورود به استرالیا نیستند.

حداقل، ۳ دانشگاه بزرگ استرالیایی این تخفیف‌ها را به دانشجویانی که در کشورهای خود هستند ولی دانشجو استرالیا هستند،‌ارائه می‌دهند.

دانشگاه “آدلاید” برای دانشجویان بین‌المللی ترم اولی امسال ۲۰ درصد تخفیف شهریه ارائه می‌دهد و دانشگاه “کوئینزلند” نیز یک تخفیف ۱۲.۵ درصدی برای این دانشجویان در نظر گرفته است.

شرایط استفاده از این تخفیفات این است که دانشجو باید در کشور خودش باشد.

دانشگاه “نیوکاسل” نیز ۲۰ درصد معافیت از هزینه را در سال جاری برای دانشجویان خود در نظر گرفته است.

اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت آموزش استرالیا نشان می‌دهد که از تاریخ ۱۰ ژانویه،‌تقریبا ۱۳۰ هزار دانشجو که قبلا در دانشگاه‌های استرالیا ثبت نام کرده بودند،‌ در کشورهای خود به سر می‌برند.

قبل از این هم اطلاعات منتشر شده از سوی مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن نشان داد که ثبت‌نام دانشجویان بین‌المللی جدید در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *