اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
کارشناس هواشناسی هرمزگان:

کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در هرمزگان/وضعیت جوی و دریایی آرام است

کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در هرمزگان/وضعیت جوی و دریایی آرام است

بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز وضعیت جوی و دریایی استان نسبتا آرام است و طی ساعات بعد از ظهر در مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس وزش باد سطحی پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا (جمعه) با توجه به ملایم بودن سرعت باد در ساعات صبح، پدیده شاخص مناطق ساحلی و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی خواهد بود که احتمال کاهش میدان دید افقی نیز دور از انتظار نیست.

سی سی پور اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا تا یکشنبه هفته آینده در مناطق فراساحل جزیره لاوان (به سمت غرب) افزایش سرعت باد شمال غربی خواهیم داشت و توصیه می‌شود که تردد کشتی‌های تجاری به سمت مناطق شمالی و غربی خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در پایان با بیان اینکه بامداد امروز حاجی آباد با دمای ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود، عنوان کرد: از فردا تا اوایل هفته آینده کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *