اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷۳ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبرسردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۲۳ بهمن ماه) در تشریح این خبر تصریح کرد: مأموران پاسگاه مرکزی شهرستان بندر عباس با اشراف اطلاعاتی و کشت زنی هدفمند از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در روستای ابشورک مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل مورد اعزام و در بازرسی از یک اتاق ۱۲ متری در یک خانه باغ تعداد ۷۳ دستگاه بیت کوئین درحال کار، تعداد ۴ عدد ترانس تقویت کننده باطری، ۲ دستگاه تبدیل تاپ لینک و ۲ دستگاه دوربین مداربسته قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده و شهروندان برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *