اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امکان پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی وگردشگری در ابوموسی فراهم شد

همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از یک فروند رمپ فلزی در بندرگاه ابوموسی آغاز، تا امکان پهلودهی انواع شناورها با سهولت بیشتری صورت پذیرد.

بازخبر/  فرماندار شهرستان ابوموسی در این خصوص به ایسنا، گفت: این دومین رمپ فلزی است که عملیات بازسازی آن در بندر شهید رجایی انجام و در هفته دولت سال جاری اولین فروند آن به بهره برداری رسید و رمپ دوم نیز امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا پور بابایی اضافه کرد: رمپ های یاد شده با طول و عرض ۲۰ متر و ارتفاع حدود ۲.۶ متر همچنین آبخور حدود ۶ متر قابلیت پهلو گیری، تخلیه و بارگیری انواع شناورهای از جمله لندینکرافت باری – مسافری (رو-رو) و شناور صیادی را داراست و یکی از پرکاربرد ترین زیرساختها در بنادر و جزایر به شمار می آید.

وی بیان کرد: بندرگاه ابوموسی یکی از بنادر تحت تملک سازمان بنادر و دریانوردی است که  با برخورداری از حوضچه ای به مساحت ۱۵ هکتار و اراضی پسکرانه ۸ هکتاری یکی از بنادر راهبردی و استراتژیک منطقه در ابعاد مختلف نظامی، تجاری و صیادی بشمار می آید.

فرماندار شهرستان ابوموسی در پایان اظهار کرد: توسعه فعالیتهای تجاری، رونق گردشگری دریای و بسط و گسترش زیرسخت های بندری و دریایی جزیره ابوموسی در قالب سند طرح جامع این بندرگاه بدون وقفه با  محوریت سازمان بنادر و مشارکت سایر دستگاهها درحال انجام است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *