اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در استانی دیگر ندارد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در شهر و یا استان دیگر به غیر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس ندارد.

بازخبر/فرزاد ارزانی شب گذشته (۱۵ بهمن ماه) در آئین افتتاح خانه فرهنگ کار و تلاش این شرکت، افزود: فولاد هرمزگان هیچ حساب بانکی در شهر و یا استان دیگر به غیر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس ندارد و تمام پرداخت‌های قانونی و مالیاتها به اداره مالیات استان و در شهر بندرعباس انجام می شود.

وی با بیان اینکه در بحث تولید تختال  ۱.۵ درصد از برنامه تولید بالاتر و در تولید آهن اسفنجی ۷ درصد از میزان تولید سال قبل بالاتر هستیم، تصریح کرد: طرح توسعه زیر سقف فولاد هرمزگان در حال اجرا است که با اتمام آن  از ۱ میلیون ۵۰۰ هزارتن تختال به ۲ میلیون تختال خواهیم رسید.

ارزانی با اشاره به اینکه از ابتدای همه گیری بیماری کرونا، فولاد هرمزگان در راستای حفظ سلامتی کارکنان و خانواده های محترم انها اقدامات قابل توجهی را انجام داده است، اظهار کرد: شیفت بندی  کارکنان، توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و خانواده های آن‌ها، عدم حضور کارکنان دارای  بیماری زمینه ای در محل کار با پرداخت حقوق بصورت کامل، ضد عفونی  کردن معابر وسرویس های ایاب ذهاب، راه اندازی سامانه غربالگری آنلاین و انجام تست های تشخیص کرونا در محل شرکت،  گوشه ای از فعالبت های فولاد هرمزگان در جهت حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آنها است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان  ادامه داد: سرمایه هر شرکت کارکنان آن هستند .ما هیچ وظیفه ای مهمتر و بالاتر از آموزش ، پرورش و تربیت نیروی انسانی نداریم .بی شک تلاش ما در این راه منجر به تحول در جامعه خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: فولاد هرمزگان با تشکیل دپارتمان بومی سازی اقدامات فابل توجهی در حوزه بومی سازی انجام داده است تا آنجا که اخیرا رئیس هیات عامل ایمدرو از اقدامات انجام شده در حوزه بومی سازی در این شرکت تقدیر کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *