توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
استاندار هرمزگان:

اعمال محدودیت‌های شدید در بنادر مسافری هرمزگان/نصب چادر مسافران ممنوع

استاندار هرمزگان گفت: به طور جدی از هموطنان می خواهیم تا از سفر به هرمزگان خودداری کنند.

بازخبر/ فریدون همتی صبح امروز(۱۴ بهمن ماه) با تاکید بر اینکه به مردم کشورمان توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط شیوع کرونا از سفر به هرمزگان خودداری کنند، عنوان کرد: محدودیت هایی برای سفر به هرمزگان اعمال می‌شود، از جمله اینکه در سواحل و پارک های استان، هیچ‌گونه خدماتی به مسافران ارائه می شود و اسکان و نصب چادر گردشگران در این اماکن نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: در زمینه خدمات بنادر مسافری نیز محدودیت‌های شدیدی برای گردشگران به ویژه در بنادر پل و چارک برای انتقال خودروی مسافران به جزایر قشم و کیش اعمال خواهد شد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را به شدت محدود و ممنوع کرده‌ایم، افزود: در تمامی مبادی ورودی استان از جمله ایستگاه راه آهن، فرودگاه و ورودی های جاده‌ای، کارت ملی مسافران کنترل می‌شود و با استعلام از سامانه وزارت بهداشت در صورت مثبت بودن تست کرونای مسافران از ورود آنها به استان جلوگیری خواهد شد.

همتی تصریح کرد: همچنین در بندر مسافری شهید حقانی با استقرار دانشگاه علوم پزشکی، پیش از سوار شدن مسافران به شناورها، از آنها تست سریع کرونا با دریافت هزینه از خود افراد گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست، این افراد به صورت اجباری قرنطینه خواهند شد.

وی اضافه کرد: گروه هایی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله و استفاده از ماسک به ویژه در بنادر مسافری استقرار یافته‌اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این محدودیت ها تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می‌شود و به طور جدی از هموطنان می خواهیم تا از سفر به هرمزگان خودداری کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *