ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل های ستاد ملی کرونا/پلمب و لغو مجوز تا پایان فروردین ۱۴۰۰

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنعت گردشگری قشم در سایه احترام به پروتکل های ستاد ملی کرونا و رعایت موازین بهداشتی فعال خواهد بود، لذا کلیه تاسیسات گردشگری مستقر در جزیره قشم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و یا مازاد بر ظرفیت خود پذیرش داشته باشند تا پایان فروردین ماه لغو مجوز و با هماهنگی ستاد کرونا پلمب خواهند شد.

بازخبر/مرتضی شیخ زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم هموطنان ما نیز با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره قشم به عنوان  میزبان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت تر از گذشته وبه صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغولند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون درنظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اجازه فعالیت نخواهند داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طبق هماهنگی انجام شده با ستادکرونا و مقام قضایی شهرستان قشم با گردشگرانی که در قالب گروه های بزرگ و فاقد امکانات لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در جزیره قشم و اماکن گردشگری تردد می کنند، برخورد قانونی می شود.

شیخ زاده تاکید کرد: سلامت ساکنان جزیره و میهمانان قشم اولویت نخست ما است و صمیمانه از گردشگران درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطره خوبی هم برای خود و هم برای میزبانان، برجای بگذارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *