آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

نمایش تبلیغات در اپلیکیشن، راهی آسان برای کسب درآمد

با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن هوشمند، بخش زیادی از زندگی ما تحت تاثیر این ابزارهای نوظهور قرار گرفت. این تلفن‌های هوشمند کارهای روزمره را برای ما ساده‌تر کرده‌اند. 

با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن هوشمند، بخش زیادی از زندگی ما تحت تاثیر این ابزارهای نوظهور قرار گرفت. این تلفن‌های هوشمند کارهای روزمره را برای ما ساده‌تر کرده‌اند.  بسیاری از کارهایی که پیش از این به صورت حضوری و با مراجعه‌ به مکان‌های فیزیکی انجام می‌شد، اکنون با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند انجام می‌پذیرد. اپلیکیشن‌ها خیلی زود جای خود را در زندگی روزمره‌ی ما پیدا کردند طوری که دیگر به یاد نمی‌آوریم پیش از این، کارهایمان را چطور انجام می‌دادیم. این روزها برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد. فرقی ندارد شما می‌خواهید غذا سفارش دهید، آموزش ببینید، کارهای بانکی خود را سر و سامان دهید یا بازی کنید. تمام این کارها را می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و با چند کلیک روی اپلیکیشن مورد نظرتان انجام دهید. راحتی کار با برنامه‌ها و هزینه‌ی پایینشان رفته رفته باعث محبوبیت آن‌ها میان مردم شد. حضور گسترده‌ی افراد در اپلیکیشن‌ها و استفاده‌ی روزمره از آن‌ها باعث شده است این برنامه‌ها به بستری مناسب برای تبلیغات تبدیل شوند.

درست است که می‌توان از این بستر برای تبلیغات استفاده کرد، اما اگر صاحب یک اپلیکیشن باشید چطور می‌توانید از این موقعیت سود ببرید؟ بسیاری از کسب‌وکارهایی که صاحب اپلیکیشن هستند، با نمایش تبلیغات، درآمد خوبی کسب می‌کنند.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که در بستر اپلیکیشن هم فعال است، برای شروع کافی است با یکی از شرکت‌های واسطه‌ ارتباط برقرار کنید و در لیست نمایش‌دهنده‌هایشان قرار بگیرید.

اما آیا تمام پلتفرم‌های نمایش تبلیغات درون اپلیکیشنی قابل اعتماد هستند؟ یک پلتفرم تبلیغات درون‌برنامه‌ای خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک پلتفرم خوب برای تبلیغات درون برنامه‌ای باید:

  • برای درآمد شما هم به اندازه‌ی درآمد خودش اهمیت قائل باشد و سعی کند شما را به حداکثر درآمد برساند.
  • از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کند و بهترین خدمات را مشتریانش ارائه دهد.
  • از انواع تبلیغات پشتیبانی کند و مناسب‌ترین نوع تبلیغ را برای هر نمایش‌دهنده انتخاب کند.
  • آمار و جزئیات جایگاه‌های تبلیغاتی‌ شما را در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید جایگاه‌های تبلیغاتی خود را بهینه کنید.

کاربر شما را به درستی بشناسد تا تبلیغات مطابق با نیازش را به او نمایش دهد.

از پلتفرم‌های قابل اعتمادی که برای این کار طراحی شده است می‌توان به «ادیوری» اشاره کرد. «ادیوری» پلتفرمی برای ساخت و نمایش تبلیغات درون‌ برنامه‌ای است که مزایای زیادی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

شعار این پلتفرم این است:«ادیوری درآمد اپلیکیشن شما را بیشتر از همیشه خواهد کرد». البته این فقط یک شعار نیست. دلایلی که ادیوری برای این ادعای خود می‌آورد می‌تواند به خوبی شما را قانع کند تا به جمع نمایش‌دهندگانش بپیوندید.

ادیوری علاوه بر هزاران کمپین فعال موجود، قابلیت نمایش تبلیغات از دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند «ادموب» را نیز برای ناشرانش فراهم می‌کند و با این تکنیک کاری می‌کند که درآمد اپلیکیشن شما از تبلیغات همیشه در بالاترین حد ممکن خود باشد.

از دیگر مزایای ادیوری که می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود، این است که آمار و جزئیات درآمد و بازدید را به تفکیک جایگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید استفاده از فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را بهینه کنید و به درآمد بیشتری برسید. شفافیت داده‌ها و اطلاعات نکته‌ای است که می‌تواند باعث افزایش اعتماد به پلتفرم شود. در ضمن این پلتفرم از انواع تبلیغات مانند بنری، همسان و ویدیویی پشتیبانی می‌کند و بهترین نوع تبلیغ را برای هر جایگاه انتخاب می‌کند.

از دغدغه‌های معمول صاحبان اپلیکیشن برای نشر تبلیغ این است که نمایش تبلیغات باعث آزردگی خاطر کاربر و به تبع، لغو نصب اپلیکیشن شود. این نگرانی بسیار به‌جاست چرا که بیشتر کاربران از نمایش تبلیغات خلاف سلیقه و نیازمندی‌هایشان هنگام کار با اپلیکیشن‌ها شکایت دارند. ادیوری این تضمین را به ناشرانش می‌دهد که تبلیغات را به صورت هدفمند و مرتبط با نیاز و سلیقه‌ی مخاطب را به او نمایش دهد. چنین تضمینی باعث آسودگی خیال ناشران و رضایت کاربر خواهد شد و با جلب رضایت کاربر، مدت زمانی که او در اپلیکیشن می‌گذراند بیشتر می‌شود و ناشر به درآمد بیشتری دست پیدا می‌کند.

ادیوری به خوبی دغدغه‌های ناشران و کاربران را شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. این از بهترین ویژگی‌هایی است که یک پلتفرم می‌تواند داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و کارایی آن می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید و وارد وب‌سایت ادیوری شوید.
https://www.adivery.com/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *