ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ورزشکار مینابی به دنبال ثبت رکورد جهانی روپایی سرعتی

ورزشکار هرمزگانی قصد دارد رکورد جدیدی در بخش روپایی سرعتی به نام خود و استان هرمزگان به ثبت برساند.

بازخبر/آرش احمدی طیفکانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه جمعه ۱۰ بهمن ماه قرار است رکورد جدیدی در بخش روپایی سرعتی به ثبت برسانم، افزود: قرار است ۳۰ تا ۳۵ هزار روپایی را در ۳ ساعت و ۴۲ دقیقه و ۱۲ ثانیه در پارک ساحلی میناب به ثبت برسانم.

وی با بیان اینکه ۶ ماه پیش رکورد ۱۰ هزار و ۹۲۰ روپایی را در یک ساعت و ۳۰ دقیقه را در تهران به ثبت رساندم، خاطرنشان کرد: این رکورد با حضور و توسط نماینده رسمی سازمان جهانی ایمارو در کشورمان به ثبت خواهد رسید.

احمدی طیفکانی با اشاره به اینکه تنها به واسطه علاقه و ارتقای مهارت های فردی ام این کار را انجام می دهم، خاطرنشان کرد: هیچ گاه به خاطر پول و سکه دست به اقدامی نزده ام و دوست زدارم نتیجه تلاش ۱۸ ساله خود را با ثبت افتخاری برای کشورمان به ارمغان بیاورم.

به گزارش ایسنا، پیش از این در دی‌ماه سالجاری رکورد جهانی روپایی مسافت با توپ که پیش از این متعلق به یک فرد انگلیسی بود، توسط آرش احمدی در روستای دهو شکسته شد. این رکورد پیش از این به طول ۲۰ کیلومتر ثبت شده بود که آرش احمدی با ثبت ۲۱ کیلومتر و ۲۰۰ متر، ۱.۲ کیلومتر این رکورد را بهبود بخشید و آن را به نام خودش ثبت کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *