ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار شهرستان خبرداد

نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستان‌های بندرعباس ممنوع

فرماندار بندرعباس گفت: مردم عزیز شهرستان بندرعباس همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از دورهمی ها و حضور در تجمعات خودداری کنند.

بازخبر/عزیز اله کناری صبح امروز(۷ بهمن ماه) جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: باید با جدیدت مصوبات ستاد کرونا پیگیری و انجام شود و اداراتی که در این امر کوتاهی کنند به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنان هلال احمر و آتش نشانی در سطح ساحل ، بازار و مکان های پرجمعیت شهر با سیستم صوتی رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمعات غیر ضروری را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد جمعیت کمتری در سطح شهر خصوصا محل های عمومی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که تاثیر مثبتی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا داشته است در حال انجام است و مرکز بهداشت نیز همکاری های مستمر خود را همچنان با این طرح داشته باشد.

این مقام مسئول با تاکید تصریح کرد: افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت شده است و بهداشت تشخص داده که باید در قرنطینه خانگی باشند در صورتی که از منزل خارج شوند و مشاهده شود افراد دیگری را آلوده کرده اند ضمن برخود قضایی جریمه نقدی خواهند شد.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستانها ممنوع است و شهرداری با کمک انتظامی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد و همچنان ساحل سورو بسته خواهد ماند و جمع آوری معتادین متجاهر نیز الزامی است.

کناری در پایان بیان کرد: حوزه حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی نیز باید نظارت های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بر آنها صورت گیرد و درب ورودی کلیه اماکن عمومی ماسک وجود داشته باشد تا افرادی که فاقد ماسک هستند خریداری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *